Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You're like me » 2.Central Park

You're like me

30 mei 2009 - 21:42

424

2

252



2.Central Park

deeltje 2 =)

We komen (amper 5 minuten te laat) aan in Central Park. Ik zie in de verte Samuel en Tyler al staan. Britney en Ginny zijn er nog niet eens! Wat zat Louise zicht toch zorgen te maken dat we te laat gingen komen? Ik geef Samuel en Tyler een kus op de wang, waarna ik hen vrolijk goededag zeg. Hey Ginny, the emokid! zegt Samuel om mij te plagen.Hoe vaak moet ik hem nog zeggen dat ik NIET emo ben? Pasop, ik heb er niets tegen ofzo hoor, mar ik ben het gewoon niet. Ik geef toe dat mijn kledingsmaak wel wat voor verwarring kan zorgen, maar so what? Ik bedoel: je bent toch pas emo als je het wil zijn. En niet iedereen die vaak zwarte kleding en zwarte make-up draagt, is emo. Waarom wilt men mensen eigenlijk altijd in hokjes plaatsen? Het is toch niet nodig om op eeen stikker te plakken met zijn of haar 'categorie' op? Maar soit, ik zal me er maar niets van aantrekken, zeker? Ik ben het ondertussen al wel gewoon. En zoals ik al zei: hij doet het alleen maar om mij te plagen. Eigenlijk valt hij best wel mee. Samuel is een toffe gast. Dan zie ik Britney en Ginny aankomen. Dat zijn ook twee vriendinnen van me. Ze ziten bij ons op school, maar dan een jaar lager. Louise en ik hebben hen ontmoet bij het nablijven. Nu moet je ons noet voorstellen als een soort van crapuul dat elke week moet nablijven. Het was gewoon toeval... Tyler en Samuel hebben we via Britney en Ginny leren kennen, maar ze zitten op een ander school. Ik pak mijn skateboard uit mijn tas en als Samuel de muziek opzet, begin ik mijn kunstjes te doen op het ritme van de muziek. Ook de rest is volop aan het oefenen. Hey, that's a cool move!, zegt Tyler wanneer ik mijn zelf uitgevonden trucje doe. It's easy, zeg ik, look. Ik doe mijn move nog eens opnieuw. Tyler probeert mij na te doen en na enkele keren lukt het hem. I told you zeg ik nadat hij me duidelijk maakte dat het simpel was. Ik wil net een ollie doen, maar ik blokeer helemaal door iets wat ik zie, waardoor ik pijnlijk op de grond val. Ik grijp naar mijn knie en verbijt de pijn door heel hard op mijn andere (ongedeerde) knie te blazen. Tyler, Samuel, Louise en Britney komen meteen naar me toe. Wanneer Ginny in dezelfde richting kijkt als mij, toont haar blik medelijden.


Reacties:


Scaramouche
Scaramouche zei op 8 maart 2009 - 18:02:
Ãâ
Ex-Boyfriend Ãâ
Niet?
Anyways, I like it! Echt prachtigcool stukje! Ãâ :p
Ga je snel verder? Kben zo nieuwsgierig :p
Kus, Xx


CrazyxBaby
CrazyxBaby zei op 8 maart 2009 - 16:19:
Wat is er te zien??
Wil je snel verder schrijven?
Ik vind het een leuk verhaal!
En goed geschreven!
XxX