Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Waar de lijken eeuwig zinken! » ''Bitte Tötet Mich!''

Waar de lijken eeuwig zinken!

12 juni 2012 - 15:10

421

1

192



''Bitte Tötet Mich!''

Hoe het beeld van de Vietnam oorlog nog niet eens helemaal verdwenen is, veranderd het visioen naar Duitsland, en ik verlaat mijn geest weer en zit in het visioen...

Nog een verhaal van tragedie, hij maakte de keuze om zijn leven te beëindigen. Zo staat het geschreven, zwart op wit, hoe deze soldaat neigt naar zelfmoord! Zijn ziel aan stukken getrokken door de horror genaamd oorlog! Iemand die voor zoveel dood zorgde zou niet meer zo veel om leven geven! Op de eerste dag zou de soldaat stilletjes wegglippen om zichzelf door zijn hoofd te schieten niet ver van zijn kamp... ''Ik hoor voetstappen. Er komt iemand dichtbij. FUCK! Moet ik blijven? Weggaan? Es ist mein bester Freund, diesem Soldat ist immer für mich da. Snel stop ik mijn geweer weg. Ik dacht dat dit mijn laatste dag was... Maar ik heb gefaald! Bitte tötet mich! Bitte tötet mich!'' Op de tweede dag opende hij zijn ogen, en vol met verdriet dacht hij: ''Vandaag is de dag dat ik sterf! Ik zal mijn leven nemen met het touw, een kogel of het mes.'' Zooo depresief... Zoooo leeg! Hopeloos een beetje aan het rondlopen opzoek naar dood. Zijn ziel voelde zo oud... en zo koud! Het enige wat hij nog wou was sterven! Hij kwam langs een oude boerderij en betrad zijn oude schuur. Daar vond hij het touw en de lef om te springen en hangen met een gebroken nek. De seconde dat hij de lus zich strak trok vloog de schuur deur open. Dit keer was hij betrapt door een boer die naar zijn benen greep om hem omhoog te tillen en hem hoog te houden. De soldaat schopte en schreeuwde: ''Idioot! Laat me hangen en sterven!'' In deze worsteling werd de soldaat boos toen het touw brak, trok zijn mes en stak de boer 9 keer in zijn maag... De boer was dood! D: ''Vermoord mij Alsjeblieft!!! Op de derde dag was er een vuurgevecht, dit bloederige gevecht zou tot middernacht duren, dus nog een kans voor onze soldaat die verlangde naar zelfmoord. Met open armen stond hij tussen beide fronten en vroeg om de dood! Maar keek hij naar zijn vriend, die hem er weer van wou weerhouden zelfmoord te plegen, en zag hoe hij stierf voor hem... Terwijl hij zelf nog leefde! Hier komt het stuk waar hij zijn geweer in zijn mond steekt, maar word dan 2 keer van achteren in zijn ruggengraat geschoten, waardoor hij door zijn wang schoot en de helft van zijn gezicht over de grond liet vliegen. Nog steeds niet dood maar wel compleet verlamd. Waarin hij nog 2 jaar zo in zijn hell leefde voor hij eindelijk stierf!


Reacties:


sannemonster
sannemonster zei op 12 juni 2012 - 15:53:
zo nu weet ik ook eindelijk hoe die helemaal gaat