Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » know what youre missing.

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

14 maart 2009 - 17:28

808

1

334



know what youre missing.

she's the most beautiful thing i ever saw,

ik kijk hem medelevend aan.hij heeft het er echt moeilijk mee,zijn ogen stralen niet meer.
fuck kijk wat ik ze heb aangedaan.allemaal!dit verdienen ze helemaal niet.maar ik verdiende het ook niet om zo behandeld te worden...

'Jackie is,was net zoals de rest geadopteerd,ik dwong mezelf haar te zien als mn zusje wat op sommige momenten best lastig was Jackie is zo uitgesproken en aanwezig,gevoelig en zorgzaam,sterk en grappig maar vooral heel slim en artistiek .
ik kon niet toegeven aan mezelf dat ik verliefd was op jackie waardoor ik vaak bot en hard was tegen haar.toen kwam er een meisje uit mijn verleden langs,Mary met mary heb ik ook zoveel gedeeld, ik heb met mary niet het zelfde gevoel als met jackie en ik weet dat het fout is om mary aan het lijntje te houden wat nu niet meer hoeft,jackie is weg en ik kan haar nooit meer vertellen hoeveel ik eigenlijk wel niet van haar hou'
heel de tijd had ik niet adem gehaalt en edward kijkt me bezorgd aan.
'a,alles oke?' snel neem ik weer adem en knik :'hoe ontroerend'
mompel ik. hij loopt dichter naar me toe en bekijkt me nauwkeurig.
'je lijkt eigenlijk wel,op jackie' fluisterd hij.
ik grinnik even zenuwachtig :'en wat moet ik daar van vinden?'
fluister ik terug.hij haalt zn schouders op :'maar ja nu genoeg over mij vertel eens wat over jezelf' lacht hij.zijn lach...
'nou ik ben dus meyavi de Best hihi,en op me vorige school noemde ze me meyavi ShotGUN ik ben nogal aanwezig,ehm ik ben naar hier gekomen omdat het volgensmij de tijd is dat ouders op vakantie willen zonder kinders dus wilde bella graag dat ik bij haar kwam wonen om haar een beetje op te vrolijken omdat haar vriend het uit had gemaakt,die heel toevallig ook edward cullen heet ken je hem?' giechel ik. hij begint beschamend te kijken :'ehm,hi ik ben de ex van je nicht?' zegt ie terwijl hij in zn nek krabt en zijn hand uit steekt. ik schiet in de lach en schud hem de hand.als ik merk dat ik hem nu al heel de tijd vast houd laat ik verschrikt los en kijk blozend weg.
'je doet me echt aan jackie denken' ik hoor de trieste klank in zijn stem.
'maar,wie zegt dat ze dood is?' fluister ik zachtjes.ik houd het niet lang vol om het voor me te houden...
hij haalt zijn schouders op :'weet je laten we samen zoeken,je kent jackie wel goed dus jij kan weten waar ze waarschijnlijk is' zeg ik om hem de moed niet te laten verliezen.opeens begint hij te grommen :'ik weet zeker dat ze bij die weerwolf aan het flikflooien is! ik zweer je ik maak hem af!'
denk als een mens meyavi,denk als een mens...:'WEERWOLF!' roep ik verbaasd. hij drukt zijn hand op mijn mond :'dankje je bent fantastisch.' en voor ik het weet is hij weg.
fuck nu gaat hij naar jacob! gelukkig weet ik een kortere weg.en snel ren ik naar La Push. daar aangekomen zie ik de vrienden van Bella én jacob.
'Jacob kom eens!'roep ik hard hij kijkt me raar aan en loopt dan op me af :'nieuwe?' ik schud mijn hoofd :'oude' ik druk hem een kus op zn mond en lach.
'jackie!' grijnst hij. ik knik en neem zijn hand :'we moeten weg hier,edward komt je vermoorden spring op mijn rug'
met grote ogen kijkt hij me aan.
'doe nou maar,ik voel er toch niets van!' ik trek hem mee terwijl ik ren en gooi hem op mijn rug.door de bossen hoor ik voetstappen en snel ren ik een andere kant op voor ik edward tegen kom.een omweg naar bella maar dat maakt niet uit.na een half uur stonden we voor haar deur en ik bel aan.
bella trekt me naar binnen. 'Edward was hier,hij vroeg waar "jackie"was!'
'ehm,i know ik zie dat hij haar moest zoeken als hij haar zo erg mist' mompel ik zachtjes.
'hij wilde jacob vermoorden omdat ik met hem "flikflooi" ' vervolg ik mijn verhaal.
'ehm, like hij heeft met mary?' jacob slaat beschermend zijn armen om me heen en geeft me een kusje op mijn wang. ik grinnik :'klopt,maar ik weet niet of die liefde tussen die twee nou nog wel zo echt is ik denk dat het feit dat mary kwam een rede was voor edward het uit te maken met bella maar blijkbaar uit zijn verhaal van net houd hij hartstochtelijk veel van mij' grijns ik trots.
bella's mond valt open :'men ik ben mn vriendje kwijt en kijk hoe trionfantelijk ze kijkt!' piept ze.
ik sla een hand voor mijn mond :'oeps, ja sorry het klinkt misschien hard,voor beide maar ik houd verschrikkelijk veel van edward...'
ik voel hoe jacob's grip verslapt :'ehm ik ga maar eens naar huis' mompeld hij.
'ik breng je wel' hoor ik bella zeggen en ik kijk op. een vernietigende blik word mij toegewezen.een teken dat ik vandaag maar blijf rondstruinen door de stad fantastic --'


Reacties:


COMPLICATEDx
COMPLICATEDx zei op 10 maart 2009 - 17:41:
SNEEEL verder ^^