Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo » -_-1-_-

Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo

15 juni 2012 - 9:32

377

2

290



-_-1-_-

Lexy P.O.V

Ik sta op het trappetje van het vliegtuig en draai me nog een keer om. Nog even poseren en lachen voor de camera, moet als model hé? Na de tientallen flitsen van de camera loop ik het vliegtuig in en laat mijn blauwe ogen door het vliegtuig glijden. Eerste klas, niet slecht. Ik plof neer op een van de stoeltjes bij het raam en doe de oortjes van mijn Ipod in mijn oren. Ik leun met mijn hoofd tegen het raampje en doe alvast het riempje om, niet veel later stijgt het vliegtuig op. Bye bye France, hello Portugal! Ik gaap een keer en niet veel later slaap ik al..

3 uur later...


Ik voel wat geschud aan mijn arm. Ik open mijn ogen een beetje en zie de stewardess staan. 'We zijn geland.' zegt ze zacht. Glimlachend knik ik en gooi mijn Ipod in mijn tas. Ik loop het vliegtuig uit en kijk rond. Hmm, wat heb ik dit gemist zeg. Ik heb sinds mijn 16e in Frankrijk gewoond maar nu ben ik lekker terug. Heerlijk. De Portugese zon, gebruinde mensen. Gelukkig heb ik van mijzelf al een mooi kleurtje dus echt zorgen maak ik me niet. Ik loop naar binnen en ga meteen op zoek naar mijn koffers. Na een tijdje heb ik ze gevonden, in Portugal zijn de vliegvelden dus veel groter.. Ik loop naar buiten en zoek nu even een taxi op, ik koop later nog wel een auto hoor. Eenmaal in de taxi geef ik het adres van mijn vaders huis, tenminste. Waar hij woonde voor ik weg ging. Ik doe de oortjes van mijn Ipod weer in mijn oren en zing zacht mee met Starships. Na een tijdje komen we aan en snel betaal ik de chauffeur, hij pakt mijn koffers en zet ze neer. Ik knik nog eens glimlachend en rol dan mijn koffers achter me aan naar de voordeur. Snel vis ik het sleuteltje uit mijn zak en doe de deur open. Zo, het is donker zeg. Serieus. Ik zie nog wel foto's van mij en andere familie in de gang hangen, en zelfs een met hij en zijn elftal. Dus het is nog wel zijn huis. Ik kijk even naar het elftal, hmm. Sommigen zien er echt niet slecht uit..


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 15 juni 2012 - 13:35:
Sommigen zien er inderdaad niet slecht uit
Snel verder.

xx


Lieve
Lieve zei op 15 juni 2012 - 12:57:
Erg leuk,
Mag ik een melding??????

Lieve