Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One shots » dat gevoel.

One shots

15 juni 2012 - 18:12

211

1

177



dat gevoel.

Ik ben zwanger is voor een tienermeisje de moeilijkste zin die ze ooit zal zeggen tegen haar ouders, maar het wachten op een antwoord is nog erger. Wanneer je in je ouders ogen kijkt en de geschokken blikken ziet die je van binnenuit sloopt. Op dat moment lijkt de tijd heel langzaam te gaan. Slechts enkele kleine seconde worden onverdraaglijke minuten. Op dat moment denk je aan van alles tegelijk. Je vraagt je af wat er door hun hoofd gaat op het moment dat je het hebt verteld. Wat zullen ze wel niet van je denken. Zijn ze boos of hebben ze verdriet. Wanneer die gedachte wegdrijft ga je denken aan wat de beste oplossing zal wezen. Kan ik dit kind alleen opvoeden of zal ik het laten adopteren. Of misschien zelfs abortus, maar voor welke oplossing je ook kiest die gebeurtenis zal altijd een lelijk litteken blijven. Opeens laat je alle gedachten los. Je realiseert je dat je het nog aan de vader van het kind moet vertellen. Wat zal hij er wel niet van denken. Wat nou als hij je verlaat voor die stomme fout. Dadelijk verlaat hij je omdat je iets draagt wat van hem is. Zwanger raken is het ergste wat er kan gebeuren in je tienerleven.


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 15 juni 2012 - 22:13:
Woww..
Heftige one-shot maar wel enorm mooi geschreven.


Xx