Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo » -_-2-_-

Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo

15 juni 2012 - 19:11

395

1

361



-_-2-_-

Lexy P.O.V

Na een tijdje had ik alles weer in mijn kamer gezet, deed ik de tv aan. Ik plofte op het bankje voor mijn bed en zapte naar een van de sportkanalen. Hmm, het ek hé? 'Straks! Denemarken versus Portugal!' zei de stem van de tv. Grijnzend haalde ik een wenkbrauw op. Zo zo, Portugal. Perfect om bij te wonen natuurlijk. Ik vis snel een jurkje en hakken uit mijn kast en doe het aan, tja. Moet wel een goede indruk achterlaten bij die gasten hé? Ik werp nog een blik in de spiegel, perfect! Grijnzend loop ik de garage in, welke auto neem ik.. Uiteindelijk kies ik voor de zwarte Ferarri, en rij ik snel naar het stadion. Ik wil doodsimpel naar binnen, maar natuurlijk gaat dat niet zomaar. 'Ho ho juffie, zonder ticket kom je niet binnen.' zegt een van die bewakers. Zo zo, die gasten worden steeds breder.. 'Zeg, weet jij wie Paulo Bento is?' zeg ik. 'Tuurlijk, de coach van het Portugese team.' zegt de bewaker lachend. Ik zet een grijns op en vis mijn paspoort uit mijn tas. 'Lees eens voor wat mijn achternaam is?' zeg ik grijnzend. Hij leest het snel en zijn ogen worden groot. 'Euhm, sorry Juffrouw Lexy, loop maar naar binnen.' zegt hij snel. Grijnzend loop ik langs hem naar binnen. Ik kon al vanaf buiten horen wat er door de luidsprekers werd geroepen. 'De wedstrijd Denemarken, Portugal begint over 5 minuten!'. Ik loop wat sneller, en eenmaal binnen loop ik maar wat door de gangen. Waar moet ik in godsnaam heen. Ik doe een deur open en zie opeens allemaal voetballers. En natuurlijk niet de portugezen.. De Denen.. 'Ik, ehh.' zeg ik en bloos lichtjes. Een paar beginnen zacht te lachen, 'He, jij bent toch Lexy Bento?' zegt een van hen. Lars Jacobsen. 'Ehm, ja?' zeg ik. Hij lacht en loopt naar me toe. 'Je zoekt zeker je pa, of zijn elftal hé?' zegt hij. Ik knik weer. Hij glimlacht, 'ik weet niet waar je pa is, maar ik kan je naar de spelers brengen?' stelt hij voor. 'Is goed.' glimlach ik. Hij begint met lopen en ik loop maar wat achter hem aan. Opeens duwt hij een deur open en een paar gezichten kijken om. Nou ja, wie nog over zijn in de kleedkamer. Ik herken ze gemakkelijk. Fí¡bio Coentrí£o, Pepe en hij.. Cristiano Ronaldo...


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 15 juni 2012 - 19:35:
'Zeg, weet jij wie Paulo Bento is?' zeg ik. 'Tuurlijk, de coach van het Portugese team.' zegt de bewaker lachend. Ik zet een grijns op en vis mijn paspoort uit mijn tas. 'Lees eens voor wat mijn achternaam is?' zeg ik grijnzend. Hij leest het snel en zijn ogen worden groot. 'Euhm, sorry Juffrouw Lexy, loop maar naar binnen.'


Muwahhah dat stukje was geniaal.

Whaa en die kamer!
Ik zou daar echt een moord voor doen.

Snel verder!


Xx