Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo » -_-3-_-

Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo

15 juni 2012 - 20:14

322

1

262



-_-3-_-

Ik kijk nog even naar Lars, 'Bedankt hé?' mompel ik droogjes. Hij loopt lachend weg en ik kijk kort naar de drie voetballers voor me. Fí¡bio blijft gelukkig maar wat staan, in vergelijking met die andere twee. Pepe leunt gelijk in de deurpost en lacht flirterig, terwijl Cristiano me arrogant aankijkt achter hem. 'Je hebt wel lef hé? Zomaar binnenvallen in de kleedkamer.' zegt Cristiano. 'Ik was niet degene die me hierheen bracht.' mompel ik. 'Nee, maar je bent nu wel blij zeker?' zegt Cristiano arrogant. Zo jezus, hij is nog echt arrogant ook. Media had toch gelijk. 'Waarom zou ik blij zijn?' zeg ik bijdehand. 'Omdat je nu mijn abbs ziet, zien weinig mensen in het echt hoor.' grijnst hij. Ik rol met mijn ogen. 'Gast, Taylor Lautner heeft abbs, jij hebt gewoon een fat-pack.' grijns ik. Ik draai me om en loop weg. Ik zoek me pa zelf wel. Ik loop wat gangen door en kom uiteindelijk bij de bank aan. Deze keer gelijk bij de goede, de Portugal bank dus. Nu even wachten op pa. 'Lexy?' hoor ik opeens achter me. Ik draai me om en glimlach blij. 'Pa, daar ben je!' grinnik ik en loop naar hem toe. Ik geef hem snel een knuffel. 'Dus, wat heb ik de afgelopen vijf jaar gemist?' vraag ik terwijl ik naast hem plof op de bank. 'Niet heel veel, hoelang duurde het trouwens voordat je eindelijk hier was?' vroeg hij. Hij wist dus ook dat het net een doolhof was. 'Euhm, nou eerst viel ik binnen in de deense kleedkamer.' begon ik. Hij grinnikt al gelijk wat. 'Daarna hielp Jacobsen me naar de kleedkamer van jouw elftal, terwijl ik gewoon naar deze bank wou.' zucht ik. Hij knikt, nog steeds grinnikend. 'Dus daar waren alleen Fí¡bio, Pepe en arroganto nog over.' mompel ik. Hij lacht wat. 'Met arroganto bedoel je zeker Cristiano?' grinnikt hij. 'Ja, wie anders? Beyoncé?' zeg ik sarcastisch..


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 15 juni 2012 - 21:42:
Jeej, je schrijft als een trein!
En daar zijn we allemaal wel blij mee.
Ik kan niets anders zeggen dan:
Super geschreven en snel verder!

Xx