Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo » -_-4-_-

Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo

15 juni 2012 - 22:34

353

1

252



-_-4-_-

De wedstrijd was inmiddels begonnen, en ik keek er maar wat naar. Over 10 minuten was het rust dus ja. Oh ja, Fí¡bio is trouwens best aardig. Hij zat de hele tijd naast me. Hij is gelukkig niet zo arrogant, of flirty.. Ik leun wat op mijn handpalm, en kijk naar de voetballers. Het was nu 2-1 voor Denemarken. Wat betekent dat Portugal nog twee keer moet scoren, minstens. Om te winnen dan.. Opeens klinkt het fluitje voor de rust en komen de Portugese voetballers onze kant op. Ze ploffen neer op de bank en beginnen met drinken. Ik begin maar een gesprek met Fí¡bio en Pepe, Pepe's geflirt negerend. Een van de dingen die ik negeer nu dan. Want ik zie uit mijn ooghoek de hele tijd Cristiano Arroganto staren. Ik zucht. Na een klein kwartiertje moeten de voetballers weer naar het veld, en leun ik weer naar achter. Ze spelen het nu wel beter, want ze scoren twee keer. Het blijft zo, en ze winnen.. Jeej.. Ik praat nog even met Fí¡bio, en kijk dan om me heen. Waar is pa nou weer, opeens voel ik mijn mobiel trillen.
Ik heb even de auto genomen waarmee jij was, sorry voetbalnoodgevalletje.. xx pap lees ik. Ik zucht, en nu? Alle spelers zijn nu aan het omkleden, sommige zijn al weg. Ik loop naar de achterdeur van het stadion en loop naar buiten. Daar ga ik op het stoepje zitten, hoe kom ik nu thuis? Het is minstens anderhalf uur lopen. Na een tijdje is er niemand meer, tenminste dat dacht ik. 'Ga je niet naar huis?' vraagt opeens iemand, ik zucht. Arroganto is back.. Ja, ik blijf hem nu zo noemen.. 'Ik zou wel willen maar dan ben ik pas om weet ik veel hoelaat thuis.' mompel ik. 'Ik kan je wel brengen?' stelt hij voor. Ik kijk hem aan, meent hij dat nou.. Eerst arrogant doen en dan opeens zo lief dan als zijn vriendjes er niet meer zijn. Ik zucht geërgerd, maar sta toch op. 'Het is dat ik toch thuis moet komen.' mompel ik, en loop naar zijn auto..


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 15 juni 2012 - 22:39:
Christiano arroganto. XD!
Ik was helemaal aan het lachen!
Echt super geschreven!
Snel verder jij.

Xx