Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo » -_-5-_-

Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo

15 juni 2012 - 23:14

297

1

213



-_-5-_-

De lichten van zijn auto lichten even op, zo weet ik dat hij van het slot is. Ik open de deur aan de passagiers kant van zijn auto en stap in. Als hij ook zit rijd hij bijna meteen weg. Ik kijk kort naar de weg maar daarna naar Cristiano. Hoe graag ik het ook niet wil toegeven, hij ziet er niet verkeerd uit. Gespierd, gebruind, zwart haar en bruine ogen. Kortom, de droom van bijna ieder meisje. Ik zucht en kijk weer naar de weg. 'Cris, waarom deed je zo?' vraag ik uiteindelijk toch maar. 'Deed ik wat?' zegt hij. 'Je weet wat ik bedoel.' mompel ik. Ik hoor hem zacht zuchten, en ik werp weer een blik op hem. 'Ik.. weet niet.' zegt hij dan toch. Ik zucht een keer, en kijk hem aan. 'Je wil geen softie worden gevonden hé?' mompel ik. Hij knikt en stopt voor het stoplicht. 'Jij weet ook alles zeker.' zegt hij en kijkt me aan. Ik haal mijn schouders op, en kijk naar de weg. Opeens voel ik zijn hand op mijn hand en kijk hem kort aan. 'Het spijt me oké? Kunnen we geen.. Tweede start ofzo maken?' vraagt hij. Ik zucht maar lach toch. 'Best.' grinnik ik. Hij glimlacht en begint weer met rijden. Mijn hand tintelt van zijn aanraking. Waarom weet ik niet.. Na een tijdje komen we aan bij mijn huis, nou ja. Het huis van pa dan. Moet nog even zelf een huis enzo hier kopen.. Hij loopt mee naar de voordeur van het huis en ik doe de deur open. Ik draai me nog is om naar Cristiano. Hij kijkt me glimlachend aan. 'Nou ehh, doei?' zeg ik. Hij knikt, maar blijft me aankijken. Hij blijft dat doen, en komt dan langzaam dichterbij..


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 16 juni 2012 - 11:06:
... Jij met je evil cliffhangers!

Xx