Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo » -_-6-_-

Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo

16 juni 2012 - 11:44

209

1

202



-_-6-_-

Hij komt steeds meer deze kant op, en ik weet maar al te goed wat hij van plan is. Laat ik hem maar een uit die droom helpen. Grijnzend leun ik naar voren en geef hem een knuffel. Hij is gewoon verbaasd, dat weet ik gewoon. Toch voel ik hoe hij langzaam zijn armen om me heen sluit en terug knuffelt. Ik grijns, en laat hem los. 'Doei Cris.' grijns ik, en loop dan naar binnen. Ik sluit de deur en hoor hem nog zacht lachen. Ow, soms kan ik dan toch echt gemeen zijn. Grijnzend loop ik naar mijn kamer en kleed me uit. Daarna doe ik snel een sweater aan en duik in mijn bed. Al snel slaap ik..

>Volgende Dag<


Gapend word ik wakker, en wrijf kort mijn ogen uit. Ik grijns bij de gebeurtenis van gister. Oké, eigenlijk was die Cristiano best.. Leuk.. Moest het toch een keer toegeven. Ik douche snel en doe mijn haar in een staart. Ook doe ik snel een topje en een short aan en loop dan naar beneden. Wat zal ik eens doen.. Even wat drinken bij dat cafeetje waar ik altijd kwam? Kijken of ze me nog herkennen.. Ik pak snel mijn tasje in en vertrek dan naar het cafeetje..


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 16 juni 2012 - 11:50:
XD!
Fail!
Muwhaha wat is ze evil!

Xx