Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo » -_-7-_-

Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo

16 juni 2012 - 12:24

293

1

229



-_-7-_-

Na een kleine 10 minuutjes lopen kom ik aan bij het cafeetje, café Delicio.. Ik plof neer. 'Lexy?' hoor ik opeens, ik draai me om en grijns meteen. 'Mario!" grijns ik, en sta op en geef hem een knuffel. Wat? Een van mijn beste vrienden van vroeger hoor! 'Hoe gaat het met je?' vraagt hij meteen. 'Met mij goed hoor, jouw?' vraag ik glimlachend. 'Ja, gaat ook wel.' grinnikt hij. Ik grinnik ook wat. We blijven wat praten en dan kijkt Mario opeens op. 'Sup Cris.' grijnst hij, 'Sup Mario, Lexy.' zegt Cristiano. Ik hoef me niet om te draaien om te weten dat hij grijnst. 'Mario, kan je even 2 Sunlights maken?' vraagt Cristiano. 'Tuurlijk.' zegt Mario meteen en hij draait zich om en loopt naar binnen. Cristiano zelf gaat op het stoeltje voor me zitten. 'Dus, wat doe jij hier alleen?' grijnst hij. 'Zolang ik me kon herinneren kwam jij hier ook alleen.' mompel ik. Hij lacht, Mooie lach.. Oké.. Stop it Lexy! Ik bestudeer hem even. Wit polo shirt, spijkerbroek, nikes.. Nice.... Oké, ik sla mezelf straks nog als ik zo blijf denken.. Opeens komt Mario terug met de cocktails. Ik neem er een glimlachend aan en zie dat Cristiano hetzelfde doet. Mario loopt weer weg en ik drink van de cocktail. Lekker.. 'Dus, heb je vanavond wat te doen?' vraagt Cristiano opeens. 'Nee.' zeg ik en kijk hem aan. 'Misschien kunnen wij dan wat doen?' zegt hij, 'restaurant ofzo?'. Ik kijk hem aan, 'en waarom zou ik dat willen?' grijns ik. Oké, ik verraadde gewoon dat het een grapje was maarja.. 'Omdat ik het ben?' lacht hij. Ik zucht, en kijk hem lachend aan. 'Best.' lach ik dan toch maar. 'Oké, dan haal ik je om 8 uur op..'


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 16 juni 2012 - 12:56:

Oehh!