Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo » -_-8-_-

Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo

16 juni 2012 - 13:30

241

1

305



-_-8-_-

De rest van de dag heb ik maar wat rondgehangen bij dat cafeetje, maar nu was ik weer thuis. Ik liep even naar een leuk huis te zoeken, maar kwam nog niet veel leuks tegen. Het was kwart over 7, dus besloot ik om maar even op te schieten. Ik moet nog zoveel doen! Ik trok even snel mijn sweater uit en deed mijn jurkje aan. Daarna zocht ik snel een paar hakken, ik vond al snel een paar. Daarna snelde ik mijn badkamer in, en begon aan mijn haar. Na een tijdje had ik dat ook klaar. Nu nog even mijn make up. Even simpel. Mascara, lijntje onder mijn ogen, lipgloss. Ik was net klaar als de bel beneden gaat. Ik loop naar beneden en kom tegelijk mijn ma tegen. 'Waar ga jij heen?' zegt ze. 'Date.' zeg ik kortaf. 'Met wie?' vraagt ze. 'Iemand.' mompel ik. Ze rolt kort met haar ogen en zegt wat in het Portugees, daarna loopt ze de keuken in. Ik loop snel naar de voordeur, ik doe hem open en zie Cristiano. In pak. 'Zo zo, ik heb jouw nooit in pak gezien.' grinnik ik. Hij lacht en steekt zijn hand uit. 'Ik kan in elk geval niet zeggen dat jij er lelijk uit ziet.' grijnst hij. Ik lach en pak toch zijn hand. We lopen naar zijn auto en eenmaal in de auto rijden we meteen naar het restaurant. Ben benieuwd welk restaurant..


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 16 juni 2012 - 16:11:
Wat zou het toch HILARISCH zijn als ze bij de mac gingen eten! XD!
Omg, ik zie het helemaal voor me!

Xx