Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo » -_-9-_-

Daughter of the coach, and in love with the best player.. = Ronaldo

16 juni 2012 - 20:54

277

1

212



-_-9-_-

Na een tijdje komen we aan bij het restaurant. Wow, ik kende dit restaurant. Het was luxe, en erg duur.. Lichtelijk verbaasd stapte ik toch uit de auto, en Cristiano staat bijna meteen naast me. 'Kom je?' zegt hij, ik knik en loop met hem mee naar binnen. Er staat al gelijk een man die ons naar het tafeltje brengt, wow. Cris is zeker bekend hier.. We moeten een stuk lopen door het restaurant, maar we komen even later toch aan bij het tafeltje. Het is op het balkon, en de omgeving is rijkelijk versierd met kaarsen. 'Wow.' mompel ik. Ik zie Cristiano glimlachen. 'Like it?' grijnst hij. 'Hell yeah.' grinnik ik. Hij grijnst en trekt de stoel voor me opzij, als ik zit duwt hij hem weer gemakkelijk voor de tafel. Zelf gaat hij ook weer zitten, en kijkt me aan. 'Dus.. Wat wil je drinken?' vraagt hij. 'Doe maar champagne.' glimlach ik. Hij knikt en al snel komt de ober. Hij bestelt snel een fles, die ook al snel komt. Hij schenkt snel 2 glazen in en we drinken al snel. Na een paar glaasjes komt het eten, en we eten dat ook rustig op. Na dit alles besluiten we om nog snel even naar het strand te gaan. Ik doe snel mijn schoenen uit en loop dan het zand op. Na een tijdje staan we even stil. 'Dus, ben ik echt zo erg?' grijnst Cristiano. 'Ik twijfel.' grinnik ik. Hij zet een stap naar voren. 'Je bent echt speciaal Lexy.' zegt hij, en kijkt me aan. Ik bloos lichtjes en kijk hem ook aan. Even in elkaars ogen, voordat zijn lippen de mijne raken.


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 16 juni 2012 - 21:03:
WHAAA!
There's a new love in town.

xx