Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Inazuma Eleven » Nieuwe ontdekking » Trainen voor de wedstrijd.

Nieuwe ontdekking

23 juni 2012 - 16:35

276

2

390



Trainen voor de wedstrijd.

Geen inleiding mogelijk.

Mark rekt zich uit. Hij werpt een blik op de klok. ''6 uur aal?!'' Haastig kleed hij zich aan, en rent de trap af. ''Zo, jij hebt haast.'' Zegt Sharon de moeder van Mark. ''Ja, ik en de jongens moeten nog trainen.'' Antwoord Mark. Hij propt zijn boterham in zijn mond. ''Doei, mam'' Het is half zeven, als Mark aan komt op het TrainingsVeld. ''Hoi mark.'' Het is Jack. ''Hey Jack, uhmm..'' Mark kijkt Jack vreemd aan. ''Waarom heb je een konijnenpakje aan?''
''Owh..'' Jack wordt rood. Hij rent weg. ''hoi Mark.'' Axell komt naast Mark staan. ''ik heb zitten denken, kunnen we wel tegen Alius Acedemy op?''
''Wat?'' Mark kijk Axell aan. ''Ben je vergeten wie we zijn? Wij zijn Raimon Eleven, niemand verslaat ons!''
''Ja, maar, denk aan die vorige keer, alle schot's waren waardeloos.''
Mark's gezicht betrekt. ''Nou, dan kijken we toch in opa's notitieboekje?''
Nathan komt aanrennen. ''Jongens, we moeten echt nieuwe schot's hebben.''
''Daar hebben we het over, Nathan..'' Axell kijkt Nathan gek aan.
''Owh, ehhmm..'' Nathan haalt een hand door zijn haar.
''Kunnen we niet een keer lol maken jongens?'' zegt Mark opgewonden.
''Mark, we moeten trainen.'' Kevin komt aangelopen. Hij neemt een slok water. ''Waar is Jack eigelijk?''
''Zich omkleden.'' Zegt Mark. ''Laten we gaan trainen!''
''Maar Mark.'' Nathan kijkt zuchtend naar Mark. ''Nog niet iedereen is er.''
''Oja, natuurlijk, laten we wachten op de andere!''
Om 7 uur, is het hele team er. Mark klapt in zijn handen. ''Kom maar op!''
''Oke!'' Kevin rent en springt omhoog, hij doet zijn been naar achter, en geeft vervolgens een trap tegen de bal. waar bij hij roept: ''DRAKEN POEIER!''
De bal gaat het doel in. ''Goedzo Kevin!''


Reacties:


candyXbar
candyXbar zei op 23 juni 2012 - 23:11:
Sugoii Ga verder!


BlackForest
BlackForest zei op 23 juni 2012 - 16:37:
Je eerste hoofdstukje! Snel verder! ';D