Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » OO1 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:11

476

2

243



OO1 LOONA

Loona pov.


Een zonnestraal schijnt op mijn gezicht.Ik knipper even met mijn ogen en kijk dan op de klok.Het is al 10 uur.Gelukkig is het vakantie.Vandaag komt Marry slapen voor mijn verjaardag.Ik word 17 en Ik ben benieuwd welke cadeaus ik zal krijgen.Ik loop naar mijn kast en haal er mijn nieuwste setje uit.Een bloemen jurkje met een wit truitje erover.
Ik loop naar de badkamer en begin me uit te kleden.Ik zet de kraan van de douche aan en wacht even tot het water warm word.Ik spring eronder en de warme waterstralen masseren mijn huid.Na 5 minuten kom ik weer van onder de douche.Ik doe mijn jurk over mijn hoofd en doe dan het vestje aan.Ik begin mijn haar te kammen en blaas het dan droog.Ik doe een beetje mascara aan en bruinsel.Ik hou van naturel.Dan loop ik naar beneden.In de keuken aangekomen zitten mijn broer,mijn vader en mijn moeder.Als ze me opmerken roepen ze gefeliciteerd loona.Ik voel me blozen.Mijn broer staat recht."Kom hier zusje"roept hij en knuffelt me.Ik ben eigenlijk heel klein bij hem want ik ben 1m70 en hij is 1m90 en dan loopt hij verder naar boven.Mijn ouders kijken me glimlachend aan."eum mam pap wat is er" vraag ik.mijn moeder zet een bord met eten en een glas fruitsap klaar en klopt op de stoel.Ik loop ernaartoe en plof erop neer."Je vader en ik moeten je iets zeggen"zegt mijn moeder glunderend."We weten dat je een enorme fan bent samen met Marry van one direction he"zegt mijn vader.Ik knik."Wel je vader heeft kunnen regelen dat je je naar hun concert in londen gaat en een meet en greet krijgt van twee dagen samen met Marry"zegt mijn moeder.ik sta op en begin te gillen."Jullie zijn de beste ouders van de wereld"gil ik."En jullie blijven daar een week vandaag vertrek je"zegt mijn vader.ik gil luider en knuffel ze allebei.dan gaat de bel."het is waarschijnlijk Marry"zegt mijn moeder.Ik knik en loop naar de deur.ik trek hem open."je raad het nooit wat we gaan doen voor mijn verjaardag"gil ik."eum ook hallo en gefeliciteerd"zegt Marry."We gaan een week naar londen gaan naar een concert van one direction en we hebben een meet en greet van twee dagen"gil ik.Ze laat haar koffer vallen en geeft me een knufffel." OMG OMG OMG"gilt ze.Ik knik."Misschien moet je ...nee het is goed ik dacht dat je misschien zou te weinig kleren mee hebben maar als ik zie dat je 2 valiezen mee hebt"zegt mijn moeder glimlachend.Marry lacht braaf."Dag ine"zegt marry tegen mijn moeder.Mijn moeder lacht."Kom ga maar al in de auto zitten"zegt mijn moeder.Marry snelt naar de auto en ik ga naar boven mijn valies gaan maken.Ik heb zeker een kwartier nodig voor het klaar is dan snel ik naar de auto en rijd mijn moeder weg naar het station."Op naar londen"gilt Marry.Ik glimlach naar haar en we rijden de straat uit.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 2 mei 2013 - 0:35:
Ik zie mezelf erin


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 22:17:
berre mooi x