Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 002 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:17

483

1

257



002 LOONA

Loona pov.

We komen juist aan op het station.Mijn moeder omhelst me zo stevig dat ik bijna niet kan ademen."Mam krijg geen adem"krijg ik er uit.Marry kijkt me lachend aan."Oja sorry"zegt mijn moeder."Nou meisjes veel plezier en let op jezelf"zegt mijn moeder terwijl ze Marry een knuffel geeft.Ik en Marry lopen naar onze trein en gaan er in gaan zitten.De trein vertrekt en ik leg me tegen marry haar schouder en door het heen en weer schudden val ik in slaap."Loona Loona Loona wakker worden"roept marry.Ik knipper even met mijn ogen en sta dan op.We gaan van de trein en ik koop een koffie om wakker te worden.Ondertussen zijn we al door de stad aan het lopen."Waar moeten we heen"vraagt Marry aan me."Eum we moeten naar het hotel 5 straten van het station.We komen juist om de hoek en zien een heel groot hotel staan.We kijken elkaar met open mond aan.We steken de straat over en stappen het hotel binnen."Een kamer op de naam Evergreen"zeg ik tegen het meisje achter de balie.Ze kijkt me verveeld aan."Oja je hebt gereserveerd kamer 256 het is op het tweede verdiep"zegt ze arrogant."Nou bedankt hoor"zegt marry arrogant terug.We lopen naar de lift en gaan naar het 2de verdiep.Na lang zoeken vinden we uiteindelijk onze kamer op het 3de verdiep."Die arrogante bitch hoe durft ze ons naar het 2de verdiep te sturen"sist marry.ik grinik en steek de sleutel in het slot.Als we de kamer binnen komen vallen onze monden open."Omg het is hier super mooi"gil ik.Marry knikt.We sluiten de deur laten onze valiezen vallen en springen op bed.als we op de klok kijken zien we dat het al 12 uur is.We pakken onze handtassen en lopen het hotel uit.We gaan een gezellig restaurant binnen."Die ober heeft echt een mooi kontje he"zegt marry.Ik knik."maar Harry styles heeft echt een sexyer kontje"zeg ik.Ze schud haar hoofd."Echt niet malik heeft een mooier kontje"roept ze waardoor mensen ons aanstaren."Shhh stil"sis ik.Ze kijkt me glimlachend aan.Na het eten lopen.We de ene winkel binnen na de andere.Als we 4 uur hebben geschopt gaan we terug naar het hotel.Daar aangekomen eten we beneden in het restaurant.alleen zijn we een beetje luidruchtig."Mag ik je vragen iets stiller te zijn"vraagt een jongen waarvan zijn gezicht me bekend voorkomt."Hee jij bent sexy kontje kijk loona dat is sexy kontje"gilt marry.Ik sla mijn hand tegen mijn voorhoofd en voel me rood komen.hij bloost en loopt vlug weer weg."wij zijn ook weg"zegt Marry vlug.Ik knik en we lopen naar de trappen en lopen tot het 3de verdiep.Uitgeput komen we in de kamer."Ik ga gaan slapen want ik wil morgen geen wallen onder mijn ogen hebben hoor"roep ik vanuit de badkamer naar Marry."Ik ook niet ik zit al in mijn bed"roept ze terug.Ik poets mijn tanden en ga dan ook in mijn bed liggen."Slaapwel"fluister ik.ik hoor haar nog iets mompelen en dan val ik ook in slaap dromen over harry styles.


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 21:33:
keileuk verhaal!!!