Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » OO4 HARRY

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:21

200

0

230



OO4 HARRY

Harry pov.


Vol zenuwen heb ik juist mijn kleren aangetrokken.Daarjuist in ons hotel zagen we twee pracht van meisjes.De ene durvde meer dan de andere."Whats up hazza"roept Louis door heel de zaal.Ik begin te lachen."Ik mis mijn boobear"roep ik terug."oo ik miste je ook schat"zegt hij lachend."En ik dan"roept Eleanor."oeps betrapt"roept Louis dramatisch.Eleanor kijkt hem grijnzend aan."louistje toch i'm not mad"zegt ze.Waardoor ze gaan zoenen."get a room"roep ik.Ze kijken me lachend aan."Je moet maar zelf aan een lief geraken he"roept Louis.Ik lach eens en ga dan naar de kleedkamer.Straks komen er twee fans en dan hebben we er 2 dagen een meet en greet mee.Ik hoop dat ze niet heel de tijd gaan staan gillen."Ah Harry loopt hier ook nog rond"zegt Liam.Ik glimlach.Niall wil naar de zaal gaan maar ik houd hem tegen."Louis en eleanor zitten daar kussie kus te doen"zeg ik.Waardoor iedereen moet lachen."ja ik zou dan toch liever hier blijven"zegt Niall.Hij gaat naar de kast en haalt er een zak chips uit."Hopelijk zijn die fans nog leuk want anders moeten we daar 2 dagen mee zitten"zegt Zayn.Liam knikt."Misschien zal Danielle wel komen"zegt Liam.We zuchten allemaal Liam en Danielle pff als zij samen zijn kunnen ze van elkaar blijven.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.