Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 005 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:25

1103

2

275



005 LOONA

Loona pov.


Als we aangekomen zijn in het concertgebouw staat er een heel lange rij."Omg moeten we echt zo lang wachten"roept Marry.Ik schud mijn hoofd en toon onze vip pasjes."Oja vergeten"zegt Marry.We lopen de rij voorbij waardoor er veel meisjes zuchten."eum dames mag ik jullie vragen om aan het einde aan te schuiven"zegt de mevrouw achter de balie.Ik toon onze pasjes en ze knikt."door die deur daar"zegt ze wijzend.We knikken en lopen ernaar toe.We worden door een bewaker naar de zaal gebracht en we moeten eerst in het publiek staan en pas na het concert moeten we door de gele deur.Daar zal er een man staan die ons naar de jongens brengt.Herhaal ik in mijn hoofd.we staan best ver vanachter wat ik wel een beetje jammer vind.We horen de begin tonen van what makes you beautiful en iedereen rond ons begint te gillen.Na een paar liedjes voel ik plots een hand op mijn schouder ik en Marry draaien ons om.Er staat een vrouw met een grote glimlach ons aan te kijken.ze fluistert in ons oor:"hebben jullie zin om op het poduim bij one direction te staan".Ik en Marry knikken hevig.We lopen met de dame backstage mee.Na een paar minuten staan we aan de zijkant van het podium.de vrouw geeft een teken aan de jongens dat we er staan.Harry en Zayn komen naar ons toe en nemen ons mee het podium op.Ik kijk de zaal in en voel me rood komen.Ze beginnen met gotta be you.Als Harry zijn deeltje komt kijkt hij me aan waardoor ik weer moet blozen.als het liedje afgelopen is loop ik sammen met Marry van het podium."omg dat was magisch"roep ik.Marry knikt."Ik heb Zayn malik aangeraakt"roept ze.De vrouw kijkt ons glimlachend aan.als we terug op onze plaats staan beginnen ze met het laatste liedje.De zaal is aan het leeglopen en ik en Marry lopen naar die gele deur."omg om gomg ik denk dat ik niets ga durven zeggen"zegt marry al we meelopen met de bewaker.we komen bij een deur en we horen veel gelach.De man klopt op de deur en laat ons binnen."dit is Loona evergreen de dochter van marc evergreen ze hebben een meet en greet van twee dagen nu mogen jullie er een uur bij blijven en jullie verblijven in het zelfde hotel en hebben 1 verdiepeing voor jullie allemaal"zegt de man."dit is haar vriendin marry Carson"zegt hij terwijl hij wijst naar marry.Dan verlaat hij de kamer.Ik en marry staan daar maar te kijken."He wacht eens jullie waren die jongens vanmiddag in het restaurant die heel de tijd keken"roept Marry lachend.Ik zie sommigen blozen."wel ja dat waren wij maar jah dat komt omdat jullie mooie meisje zijn"zegt louis terwijl hij tussen ons komt staan en zijn armen rond onze schouders slaat.ik glimlach breed naar hem."ja ik weet het "zegt marry."maar we delen geen hantekeningen uit hoor"zeg ik erbij."wel ik ben louis dat is Niall,Liam,Zayn en Harry"zegt hij.Bij de naam harry maakt mijn hart een sprongetje."maar dat wist ik al"zeg ik."hoe oud zijn jullie"vraagt Zayn."ik ben van gisteren 17" zeg ik."ik ben al 4 maanden 17"zegt Marry grijnzend."wel gefeliciteerd Loona"zegt Liam.plots staat er een meisje naast me."hoi Liam"zegt ze.Liam kijkt verbaasd op maar glimlachd dan."Danielle"zegt hij terwijl hij naar haar toe loopt en haar een zoen geeft."Marry,Loona dit is Danielle mijn vriendin"zegt Liam verlegen."aangenaam danielle ik ben Loona"zeg ik."oo wat leuk jullie te ontmoeten"zegt ze terwijl ze ons een knuffel geeft."Eleanor"roept Louis.er verschijnt een meisje in de deur opening.ze lacht verlegen."hallo allemaal"zegt ze.Louis loopt naar haar toe en slaat zijn arm om haar schouder."dit zijn Loona en Marry"zegt Louis.ik glimlach en marry giechelt.er is een plaatsje op de bank naast Harry en Danielle.Ik ga zitten en ik raak darbij Harry zijn schouder.Een tinteling gaat door me heen."zo wie is je favoriet van ons"vraagt Harry met een twinkeling in zijn ogen."eum wel eum jij"zeg ik verlegen.Zijn glimlach word breder."hmmm intresant"zegt hij waarbij hij doet alsof hij een baard heeft.Ik schiet in de lach.Na een halfuur moeten we weg.Samen zitten we met zijn 9 zitten we in Louis zijn busje.what makes you beautiful galmt door de auto.we beginen met zijn allen mee te zingen.Aangekomen in het hotel snellen ik en Marry naar de trappen.de jongens,Danielle en Eleanor kijken ons eerst verbaasd aan Maar lopen met ons mee.Eerst liep ik vooraan maar dan had iedereen me al voorbij gestoken behalve Harry.Ik bleef even staan voor op adem te komen."We kunnen ook gewoon stappen in plaats van lopen"stelt Harry voor.ik knik."wat zijn je hobby's zoal" vraagt hij."eum ik zing graag maar dansen is mijn leven ik zit dan ook samen met Marry op een danschool"zeg ik."beloof me dat in je in die twee dagen eens danst voor me"zegt hij.Ik schud mijn hoofd."waarschijnlijk niet"zeg ik lachend."please"zegt hij en kijkt me aan met pupy ogen.ik krijg het warm vanbinnen omdat hij me zo mooi aankijkt."misschien"zeg ik.We komen aan op de kamer van ik en marry als ik zie dat Louis mijn bh op zijn hoofd heeft.Liam met mijn hakken probeert te lopen en Marry loopt achter Zayn die haar bh vast heeft."omg mijn bh louis"roep ik.Harry naast me lacht."vind jij dit grappig"zeg ik.Hij schud zijn hoofd.Ik loop naar Louis en neem mijn bh en bij Liam neem ik mijn hakken af."ok Louis,Liam blijf van mijn spullen af"gil ik."oo ik hou toch ook van jou"zegt Louis.ik glimlach breed."i nowe boobear"zeg ik lachend."nou ik wil me omkleden dus allemaal even weg."mag ik niet blijven"zegt harry."neee"gilt marry die haar bh heeft kunnen pakken.Uit mijn valies haal ik mijn slaapkleding ."kom we zijn weg"zegt Marry."weet je in welke kamer ze zitten"vraag ik.Ze schud haar hoofd."dat zal dan op elke deur kloppen zijn he we het verdiep toch voor ons"zeg ik.ze knikt."jij en Harry zouden een mooi koppel zijn"zegt ze.ik bloos."en jij en Zayn dan"zeg ik.ze lacht.We kloppen al aan de 5de deur als louis plots open doet.Hij en eleanor staan alleen nog in onderhoed.Snel rennen ik en Marry lachend weg.als we aankomen in de kamer zijn Liam en Danielle ook al weg.Niall zit een zak chips te eten,Zayn kijkt naar de tv en harry zit te smsen.Ik sluip naar hem toe.Hij zit op de bank dus ik sta boven hem als ik plots geduwd ik val recht op zijn schoot.Hij kijkt me lachend aan waardoor ik moet blozen."je bent schattig als je moet blozen"zegt harry.Ik wil terug rechtstaan maar Harry houd me tegen."zullen een spel spelen"zegt Naill.We kniken en gaan met zijn 5 in een kring zitten.Laten we 7 minutes in heaven doen"roept niall.ik kijk hem met grote ogen aan.Iedereen stemt in.Ik en Marry moeten in de badkamer wachten.please nu laat me nu niet met Harry in de kast.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 2 mei 2013 - 10:26:
Omg dit is eng toen er stond whats makes you beautifal en toen speelde hij af op mijn telefoon !


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 21:39:
zij en harry komen toch wel bij elkaar in de kast?? jaa toch??? hihi, dat zou leuk zijn