Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 006 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:31

616

0

222



006 LOONA

Loona pov.


"Jullie mogen terug komen"roept Niall.Zenuwachtig lopen ik en Marry terug naar de kamer."ok Loona jij begint"roept Zayn.ik kijk hem boos aan.dan concentreer ik me op de spullen in de doos.Een oorbel (duidelijk van Zayn),een lepel en een ring.Ik heb geen idee van wie de lepel is en van wie de ring.Uiteindelijk neem ik de ring.Niall en Zayn joelen en fluiten.Harry grijnst alleen maar naar me.We lopen naar de badkamer.Als de deur dicht is kijk ik om me heen waar is hij want ik zie geen steek voor mijn ogen.Plots voel ik zijn handen op mijn heupen en hij duwt me zachtjes tegen de muur.Mijn armen lijken wel een eigen leven te hebben want ze gaan van zelf naar zijn nek.Hij komt dichter tegen mij staan.Waardoor mijn hart hoorbaar in mijn borstkas bonkt.Ik voel zijn adem lichtjes op mijn gezicht wat betekent dat hij dichter bij komt."Ik heb dit al willen doen vanaf dat ik je zag"fluistert hij.Ik voel zijn warme lippen op de mijne.Ik sluit mijn ogen en woel met mijn handen door zijn haar.Een bom van vlinders ontploft in mijn buik.Zijn tong tikt tegen mijn lippen waardoor ik mijn lippen open.Zijn tong ontmoet de mijne en ons liefdesspel is begonnen.We laten elkaar los om op adem te komen."wauw"pervel ik over mijn lippen."Zeg dat wel.Loona je moet weten dat ik je een heel speciaal meisje vind"zegt hij.Ik laat mijn handen op zijn borstkas rusten en kus hem opnieuw.Een leuk gevoel komt op in mijn buik.Onze kus word verstoord door een deur die open gaat en fel licht dat binnen schijnt.Voorzichtig laten we elkaars lippen los en kijken naar 3 lachende gezichten."ik wist het"gilt Marry.Waardoor ik bloos.Ik sta nog steeds in Harry`s armen en ik kijk omhoog.Hij staat met een grote glimlach te kijken.Ik maak me los uit de omhelzing en loop terug naar mijn plaats.Marry haalt de oorbel eruit en loopt naar de kast."dat word en mooi stel"zegt Niall lachend.Ik knik en kijk naast me.Harry staart me al heel de tijd aan."ik ga even gaan kijken of ik hier ergens eten kan gaan halen" zegt Niall en loopt weg.Ik en Harry blijven elkaar aankijken.ik kruip naar hem toe en begin hem op nieuw te kussen.Een gevoel van verliefdheid raast door mijn lichaam.Ik duw hem om en ga boven hem hangen zonder de kus te verbreken.Dan laten we eindelijk elkaars lippen los en staren elkaar aan.Zijn ogen kijken me blij aan.Ik kan geen verschil maken of ze nu groen of blauw zijn. "moeten jullie normaal gezien ons niet uit de kast halen we staan er al 10 minuten"zegt Marry grijnzend.Ik kruip vlug van Harry af en hij gaat recht zitten."het is niet wat het lijkt"zegt Harry."onee lijkt het er niet op dat jullie zijn verlieft op elkaar zijn maar bang zijn dat je geen relatie kunt hebben"zegt Zayn lachend."ok daar lijkt het wel op"geef ik toe."Nou ik ben moe ik ga slapen dag iedereen"zeg ik terwijl ik opsta."mag ik mee"vraagt Harry onzeker.Ik knik.Op de gang is er een ongemakkelijke stilte.als we op de kamer zijn ga ik op mijn bed zitten en Harry komt naast me zitten."Ik weet niet hoe jij er over denkt maar ik denk dat ik verlieft op je ben gekomen"fluister ik.Hopend dat hij het niet heeft gehoord.hij komt dichter zitten."wel dan denken we het zelfde"zegt hij met zijn hese stem.Mijn mondhoeken krullen omhoog en ik vlieg hem om de hals.hij begint te lachen.Ik ga onder het deken liggen."mag ik erbij"vraagt hij.Ik knik."als je wel iets aan laat "zeg ik lachend.Hij loop in zijn boxer op me af.Hij komt bij me liggen en slaat zijn armen om me heen.Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en val in slaap door zijn ademhaling.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.