Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 007 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:32

439

0

212



007 LOONA

Loona pov.

"shht laat ze slapen"sist een stem."ik pak mijn valies dan kan ik me bij jouw omkleden"hoor ik duidelijk de stem van Marry."ok is goed kom nu voor dat ze wakker worden"hoor ik een mannelijkere stem.En dan gaat de deur toe."heb je dat ook gehoord"vraagt de hese stem van Harry.Ik knik.hij glimlacht."goedemorgen he babe"zegt hij.Als antwoord geef ik hem een kus op zijn lippen."ze hebben jouw valies hier gezet kijk"zeg ik.Ik loop naar mijn valies en haal er een setje uit .Als ik klaar ben is Harry alweer in slaap gevallen.Stilletjes sluip ik naar hem toe en dan spring ik op hem.Gillend opent hij zijn ogen.Ik kijk hem glimlachent aan."oo jij kleine duivel"roept hij.Ik spring recht doe mijn hakken af en begin te lopen.Hij zit natuurlijk achter me.Gillend ren ik door de gang.De jongens kijken ons lachend aan.Uiteindelijk voel ik zijn armen om mijn middel."aaa harry laat me los"gil ik."dan moet ik er wel iets voor terug hebben."oja wat dan"zeg ik plagent."een kusje"zegt hij onschulldig.Ik knik.Hij laat me zakken en ik sla mijn armen om zijn nek en druk mijn lippen op de zijne.Alles rond me verdwijnt alleen harry en ik zijn er nog tot we een gekuch horen.we laten elkaar los en lopen terug naar onze kamer.Harry doet de deur toe en kijkt me onzeker aan."wat is er Harry"vraag ik.Hij komt voor me staan."ik ken je nog niet lang en misschien is het nog te vroeg maar loona wil je mijn vriendin zijn"vraagt Harry.Ik ben sprakeloos en ik weet niet wat ik moet zeggen.Harry kijkt me beteuterd aan en draait zich om."Harry wacht"zeg ik.Hij draait zich om en er dwaalt al een traan op zijn wang."ik wil het heel graag maar ik ben bang dat je fans me niet zullen accepteren"zeg ik terwijl de tranen nu over mijn wangen stromen."niet huilen loona ze zullen je moeten accepteren als is het het laatste wat ik doe"zegt hij glimlachent.Waardoor ik ook een glimlach krijg op mijn gezicht."wel dan wil ik heel graag jouw vriendin worden"zegt ik glimlachent.en ik druk mijn lippen op zijn lippen.ik verbreek de kus en knuffel hem."ga je nu maar omkleden"zeg ik.hij knikt en loopt de badkamer in.als hij klaar is gaan we naar de andere.Als we ze komen kijken ze ons allemaal aan."eum Marry kan ik je spreken"vraag ik.Ze knikt en loopt met me mee."Marry omg je gelooft het nooit ik en Harry zijn een koppel"zeg ik glunderend."oo meisje ik ben zo blij voor je.Maar is het niet te vroeg"zegt ze."och we houden van elkaar dat telt"zeg ik waarop ze knikt.Vanbinnen horen we iedereen joelen Harry heeft het waarschijnlijk al gezegt.i love hem so much.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.