Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 008 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:33

370

0

232



008 LOONA

lOONA POV.



Ik en Marry lopen terug naar de kamer als er een idee me te binnen schiet."We kunnen toch gaan zwemmen"stel ik voor. Iedereen is erg enthousiast. Ik doe vlug mijn bikini aan en ik doe daar vlug een kleedje op. Ik pak mijn sandalen en de jongens zijn ook al klaar. We zitten in Louis zijn busje en zijn nu al 10 minuten onderweg als ik plots een paar meeuwen zie voorbij vliegen."we zijn er bijna we zijn er bij na maar nog niet helemaal"zing in het Nederlands iedereen kijkt me raar aan."Wat toen ik eens op reis was heb ik een Belgische vriendin ontmoet"zeg ik simpel. Als we aangekomen zijn op het strand lopen Louis en Eleanor al meteen het water in. Ik staar al lachend naar de rest die er ook al in zit. Als ik plots twee armen om mijn middel voel."zullen we even gaan wandelen in de duinen"fluistert Harry in mijn oor. Waardoor de haartjes in mijn nek gaan ervan recht staan. Ik draai me om en kijk hem glimlachend aan."straks misschien eerst ga ik wat zwemmen"zeg ik waardoor hij knikt. Hij trekt zijn T-shirt uit en ik zie al een lichte sixpack op zijn buik. Ik staar er een tijdje naar."is het een mooi uitzicht"zegt hij geamuseerd. Ik doe mijn kleedje uit en ren de zee in. Na 20 minuten heb ik het kou dus gaan ik en Marry terug naar het zand en we zonnen een beetje. Maar dan komt een schaduw boven me en vallen er natte druppels op mijn warme buik. Ik open mijn ogen en Harry staat grijnzend voor mijn zon."Harry liefje MIJN ZON"gil ik dramatisch."oo heeft Loona het niet graag"zegt hij lachend. Ik kijk overdreven boos en schud mijn hoofd.Ik kijk naar Marry en ik zie dat ze aan het praten met Zayn.”¯Psst Harry kijk eens naar Marry en Zayn”¯fluister ik.Harry kijk naar ze en een glimlach komt op zijn gezicht.”¯love is in the air,love is in the air”¯zingt Harry luid.Marry giechelt en bloost Zayn daar in tegen kijkt Harry boos aan.”¯Zayn liefje je bent mooier als je lacht”¯zeg ik.Hij kijkt me eerst aan maar geeft me dan een stralende glimlach.tegen 6 uur beginnen we met een kampvuur.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.