Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 009 NIALL

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:33

346

3

229



009 NIALL

Naill pov.

Loona is zo'n mooi meisje.Ik wou dat ze niet voor Harry gekozen had. Ik ben een veel beter vriendje.We zitten nu op het strand bij kampvuur.Zij zit natuurlijk weer lachend op zijn schoot.Wat zou ik toch zo graag haar zachte lippen kussen.Ik zou alles doen voor haar. Ze zou mijn prinses zijn."En Niall heb jij al iemand in het oog"roept Liam duidelijk aangeschoten.Ik zet een fake glimlach op en knik.Ik hoor de jongens joelen."Hoe heet ze"gilt Loona."Dat moeten jullie niet weten"zeg ik lachend.Iedereen lacht behalve Eleanor."Niall kan ik je even spreken"zegt ze.Ik knik en sta op.Als we een beetje verder van de groep houd ze me tegen.Ik kan zien dat die lach van je fake is."echt niet"zegt ik geïrriteerd."Niall ik ken je al langer dan vandaag"zegt ze.Ik zucht."ok ik ben verliefd op Loona"zeg ik."wat heeft dat mens toch zij komt erbij iedereen heeft haar graag ze is met Harry"roept ze boos.Achter haar is louis opgestaan en komt hierheen."Nou dan zal ik ervoor zorgen dat je niets meer ziet in"zegt ze met een gemene grijns op haar gezicht.Ze komt voor me staan en kijkt me recht in mijn ogen.Ze buigt naar voren en drukt haar lippen op de mijne.Mijn handen gaan naar haar schouders en ik duw ze weg."Wat denk je dat je doet ik zie niets in je"roep ik."Eloanor"roept Louis.Er zijn al duidelijk tranen op zijn gezicht."Louis help Niall zoende me zonder dat ik het wil."Maar nee echt niet"zeg ik.Louis kijkt me boos aan."Eleanor ik heb alles gezien en Niall duwde je weg dus je moet me niets wijs proberen te maken"roept Louis.De hele groep zit nu te kijken naar ons."Ja sorry hoor maar die bitch van een Loona is door iedereen geliefd en dus ik hielp Niall want hij ziet haar duidelijk zitten"roept ze."eum Hallo ik zit hier ook nog"Roept Loona.ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen en begin te rennen."Niall wacht"hoor ik Loona roepen."Niall blijf hier"roept Zayn.Ik laat ze allemaal achter me en zak door mijn knieën op de grond.De tranen stromen over mijn wangen.Waarom ik altijd heb ik dit verdiend..


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 2 mei 2013 - 11:01:
Niall niet huilen ik wil je prinsesje zijn


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 21:45:
dat is eigenlijk best zielig voor Niall...


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 21:45:
pampampampam...