Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 010 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:35

237

1

190



010 LOONA

Loona pov.

Ik zie Niall weglopen en ik kijk verschrikt naar Harry.”¯Niall wacht”¯roep ik.”¯Niall blijf hier”¯roept Zayn naast me. Dat is eigenlijk normaal want het is zijn beste vriend.”¯is Niall verliefd op me”¯pervel ik over mijn lippen. Ik zie Harry me verschrikt aankijken.”¯nee niet panikeren ik hou nog altijd te veel van je”¯mompel ik terwijl ik hem een kus geef. Hij kijkt me glimlachend aan.”¯Loona jij moet mee komen please”¯roept Zayn. Ik knik en sta recht. Zayn begint te lopen en ik loop er achterna.Na 10 minuten hebben we Niall nog altijd niet gevonden.”¯Zayn we zouden beter stoppen ik wil terug”¯zeur ik terwijl ik terug ga naar het kampvuur. Zayn trekt aan mijn arm en probeert me mee te trekken.Ik begin te gillen.”¯Zayn laat me los”¯gil ik. Zijn greep wordt sterker en hij sleurt me mee.”¯Zayn laat haar los”¯hoor ik de prachtigste stem in mijn hele leven zeggen. Zayn kijkt me met grote ogen aan.”¯s s .... sorry”¯stamelt hij. Ik voel Harry zijn armen om mijn middel verberg mijn hoofd in zijn T-shirt. De tranen stromen over mijn wangen.”¯het was niet mijn bedoeling ik wilde alleen Niall zoeken”¯hoor ik Zayn huilend zeggen. “shhh het komt wel goed ze is alleen geschrokken”¯Fluistert Marry. Harry wrijft met zijn hand geruststellend op mijn rug. Harry legt zijn ene arm onder mijn schouder en zijn ander in mijn knieholte. Door de hartslag van Harry zijn hart val ik in een diepe slaap..


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 21:46:
ze zijn zo schattig samen!!! omg, ik reageer zo ongeveer op elk hoofdstuk....