Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 011 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:36

334

0

204



011 LOONA

Loona pov.


"Goedemorgen beautiful"hoor ik Harry zijn sexy hese stem zeggen.Terwijl hij me kust op mijn wang.Ik knipper even met mijn ogen maar glimlach dan naar hem."Hey"zeg ik schor."Weet je het nog van gisteren"vraagt hij.Ik knik."Zullen we ontbijt op bed nemen"vraag ik.Hij knikt en loopt naar de telefoon.als hij klaar is komt hij weer bij me zitten."hoe is het met je been en je arm"vraagt Harry.Ik kijk hem vragend aan.hij schuifd mijn schortje omhoog en ik zie een hele schaafwond met opgedroogd bloed op mijn been en mijn pols zit rood.Ik kijk er verschrikt aan."heeft zayn zoveel macht dan"vraag ik."wel hij heeft je over de grond gesleept dus ja er lagen redelijk veel stenen op die plek"zegt hij terwijl er woede in zijn ogen te zien is."Harry wees niet boos op Zayn hij kan er ook niet aan doen"zeg ik en ik kus hem.Hij glimlacht en eer komen weer pretlichtjes in zijn ogen."roomservice"horen we een meisje zeggen terwijl ze met haar karetje binnen rijd.Als ze Harry ziet worden haar ogen groot en kijkt ze me arrogant aan."dankje"zegt harry.ze glimlachd en loopt dan huppelend weg.Ik kijk Harry met opgetrokken wenkbrauwen aan."ok dat hebben we ook al gehad"zeg ik terwijl harry en ik moeten lachen.na het ontbijt haal ik een setje uit mijn koffer .Als ik klaar ben loop ik uit de badkamer en bedenk ik me plots dat het de laatste dag is.harry kijkt me glimlachend aan maar staat dan bezorgt op als hij een traan ziet dwarelen over mijn wang."wat is er babe"vraagt hij."h-h-het is .....de laatste dag en ik ga je dan voor een tijd niet meer zien"zeg ik snikkend."shhh ik weet het ik ga je ook missen maar we gaan veel plezier maken vandaag en we gaan veel contact houden"belooft hij me terwijl hij de tranen uit mijn ogen veegt.ik veeg de tranen weg en ik druk mijn lippen kort op de zijne."kom we gaan naar de rest"zegt Harry.als we Bij de rest aangekomen lopen Harry en Zayn onmiddelijk naar de deur.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.