Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 012 HARRY

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:37

326

0

223



012 HARRY

Harry pov.

Als we binnen komen probeer ik de aandacht van Zayn te krijgen. Als dat gelukt is gaan we samen op de gang staan.”¯Zayn ik moet iets zeggen het gaat over Loona “zeg ik. Hij kijkt me bang aan.”¯het gaat toch niet over gisteren he het spijt me enorm”¯fluistert hij.”¯Nee over iets anders vanmorgen zat Loona te huilen. Zouden we niet proberen Paul over te halen dat Loona en Marry mee kunnen met de volgende tour die duurt toch 2 maanden ”¯zeg ik. Zijn gezicht klaart op.”¯Harry dat idee is gewoon fantastisch”¯roept hij bijna. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Zayn haalt zijn gsm boven en zet hem op luidspreker.”¯Hallo wat is er Zayn”¯horen we Paul zuchten.”¯wel ik en Harry hebben een idee mogen Marry en Loona mee met de volgende tour we zijn heel gehecht en ze gekomen en ze zijn geen last”¯zegt Zayn in 1 adem.”¯eum ik weet niet dat zijn die twee fans he laat me raden jij bent verlieft en Harry is samen met 1 van de twee”¯zegt Paul. Harry kijkt me verbaasd aan.”¯wel ja het is zo maar please Paul mag het”¯smeek ik. Hij zucht. Ok het is goed maar jullie moeten je gedragen dan he”¯zucht hij.We knikken maar hebben dan door dat hij dat niet kan zien.”¯Ja we zullen nog nooit zo braaf geweest zijn dankje wel je bent de beste”¯roepen ik en Zayn tegelijk wat ons doet lachen. Zayn legt af en kijkt me lachend aan. Als we ons verhaal zeggen aan de rest springt Loona gillend in mijn armen. Daardoor zit ze tegen Marry die dan tegen Zayn waardoor ze op bed belanden en hun lippen een paar centimeter van elkaar zijn. Zayn gaat dichter en hun lippen raken elkaar. Loona kijkt vertedert toe. “ik wist dat het ging gebeuren”¯roept Louis luid. Waardoor ze hun lippen verschrikt van elkaar halen en dan begint iedereen te lachen. Blozend staat Mary op en gaat bij Loona gaan staan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.