Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 013 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:38

284

0

184



013 LOONA

Loona pov.


Als iedereen uitgelachen is valt het me op dat Niall er niet is."Waar is Niall"vraag ik."Hier"hoor ik achter me.Ik draai me om en ren in zijn armen."Weet je wel hoe ongerust ik was ik wil mijn beste vriend niet kwijt"Zeg ik in zijn oor.Hij begint te lachen.Als ik hem los laat komt Zayn op hem op hem af en geven ze een vriendschappelijke knuffel.Nadat iedereen hem geknuffelt heeft neem ik Marry eens apart."omg hoe zit dat nu tussen jij en Zayn"roep ik.Ze kijkt me blozend aan."ik heb geen idee ik denk dat hij me niet ziet zitten."Anee waarom kuste hij je dan daarjuist"roep ik geirriteerd.Ik doe de deur open en sleur Zayn aan zijn arm mee naar de gang.Hij kijkt me verbaasd aan maar er staat een scheve glimlach op zijn gezicht."Wat moet ik nu doen op de gang"zegt hij."Wel jullie twee gaan eens praten zomaar in het openbaar zoenen is niet normaal"zeg ik terwijl ik naar de deur loop."dus bay bay"zeg ik en sluit de deur."Ooo we gaan een nieuw koppel bij ons hebben"zeg ik.Iedereen kijkt me glimlachend aan.Na een halfuur komt Marry terug aangekleed ."oo Marry je ziet er super mooi uit"roept Danielle.Ik zie Louis versuft voor zich uitstaren.Ik ga naast hem zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder."Je mist haar he"fluister ik.Hij knikt."En dat ze dan nog eens Niall kust"zucht hij.Ik knik."Louis je weet dat ik er altijd voor je zal zijn he"mompel ik.Hij knikt."Van jouw kan ik alles verwachten"zegt hij terwijl zijn lippen een beetje omhoog krullen.Ik glimalch en kijk naar Harry die in een diep gesprek is met Liam en vaak glimlacht.Waardoor er kuiltjes in zijn wangen komen.Ik staar naar hem mijn grote liefde voor altijd.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.