Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 014 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:39

406

0

203



014 LOONA

Loona pov.

"Ok wat gaan we doen"roept Marry.Iedereen kijkt een beetje rond."Ik weet het Loona en Marry gaan dansen"roept Harry.Iedereen kijkt ons aan."Dat is eigenlijk niet zo slecht"zegt Marry.Ik kijk haar eerst met grote ogen aan maar ik knik dan.We gaan juist beginnen als er me plots een idee binnen schiet."We kunnen toch ook de dansjes tonen van de schow"zeg ik.Marry begint opgewonden te springen."Ja goed idee haal de laptop"roept ze vrolijk.Ik start de laptop op en vul de naam in."Dat was mijn dansje"zeg ik."Nu het mijne nu het mijne"roept Marry ( http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2Up0MDi9rD8)."wow jullie kunnen goed dansen"roept Danielle uit.Ik begin te blozen en Harry kijkt me glimlachend aan."jij bent perfect ik wou dat ik je al eerder had ontmoet"fluistert harry in mijn oor.ik glimlach naar hem."wat voor soorten doen jullie"vraagt danielle."eum eigenlijk van alles jazz,ballet,hip hop,Street dance en zo veel meer"zegt Marry.Ik knik."Volgende week moeten we nog een maand naar school en dan zijn we afgestudeerd"roepen ik en Marry tegelijk.Iedereen schiet in de lach."Loonatje wij gaan een wandeling maken samen"fluistert harry in mijn oor.Ik sta recht en loop onmiddelijk naar de deur."Jij hebt haast"hoor ik Marry roepen.Ik grinik en snel naar de lift.Als de lift deuren open gaan voel ik 2 armen op mijn heupen.Ik loop de lift binnen en Harry loopt met een glimlach achter me.Na een tijdje maakt de lift een ping geluidje.Ik por in Harry zijn zij en loop het Hotel uit.Als ik achter me kijk heeft Harry zijn kap al op en loopt achter me aan.Ik begin sneller te lopen en zie het park in zicht komen.Als ik juist aankom in het park.Steek er een steen uit het gras waardoor ik blijf haken en op de grond val.Ik wil juist opstaan als er iemand anders over mijn voeten valt.Ik kijk om en zie Harry op de grond liggen."lig je goed"zeg ik geamuseerd.Hij kijkt me nep boos aan."heeft harrytje pijn"zegt ik met een baby stemmetje.Hij grijnst en kust me op de mond.Ik kan gewoon niet beschrijven hoe een geweldig gevoel er in mijn buik opkomt.plots voel ik mijn bil nat komen.Ik verbreek de kus en er staat een hond op onze schoten te plassen.Ik slaak een gil en Harry duwt hem weg."ieuw zo vies"roep ik."nou ja nu ben je tenminste toch gewassen"zegt Harry met een glimlach op zijn gezicht.ik sla op zijn arm en sta recht."ok onze wandeling is dus gedaan samen douchen"stel ik voor.Harry knikt en samen lopen we terug naar het hotel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.