Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 015 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:40

282

2

214



015 LOONA

Loona pov.


Hand in hand lopen ik en Harry terug naar het hotel.Mensen trekken hun neuzen op als we paseeren.Wat me doet lachen."leer jezelf toch eens wassen"Hoor ik iemand naast me mompelen.Ik kijk hem nijdig aan en loop gewoon verder.Aangekomen in het hotel lopen we vlug naar onze kamer.Ik loop meteen naar de badkamer en sluit ze."komaan Loona laat me alsjeblieft binnen"roept Harry terwijl hij op de deur bonkt."nee het is hier mijn badkamer"roep ik geamuseerd terug."komaan please ik weet gewoon dat je nu met een glimlach op je gezicht staat"roept hij terug.Verbaasd kijk ik naar de spiegel."hoe weet je dat"vraag ik verbaasd."ik ken je gewoon je bent wel mijn vriendinetje he"roept hij verontwaardig.Ik doe de deur een beetje open en mijn hoofd komt er alleen uit.Harry kijkt me grijnzend aan en trekt de deur open.Ik slaak een gil.hij pakt me vast bij mijn middel en trekt me naar zich toe.Ik kijk hem glimlachend aan."Bevalt het uitzicht je"vraagt hij geamuseerd.Ik knik en grijns naar hem."zullen we ons nu wassen"vraag ik ongeduldig."ja ik weet het we stinken.Maar kunnen we misschien niet ons zwemkledij aandoen"vraagt hij onzeker.Ik knik meteen.Hij loopt de badkamer uit en ik pak mijn bikini die er toevallig lag.Als ik klaar bent komt Harry met mijn onderbroek op zijn hoofd en mijn bh aan toe.Mijn ogen worden groot en ik krijg de slappe lach."haha w-wwwie b-b-ben ..jjje Harryline"zeg ik lachend.hij moet nu ook lachen en er glijden tranen over mijn wangen.als we uitgelachen zijn doe ik al de douche aan.Als het warm is stap ik eronder en de warme stralen doen deugd op mijn huid.Dan voel ik twee handen op mijn heupen.Ik draai me glimlachend om.En samen zepen we ons in.


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 6 feb 2013 - 21:06:
ge-wel-dig!


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 21:50:
harryline, geweldig!!!