Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 016 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 21:53

403

0

210



016 LOONA

Loona pov.

als we klaar zijn met ons te wassen stuur ik Harry na lang protesteren uit de badkamer en doe een nieuw setje aan .Ik werk mijn make up nog wat bij en ik ga de kamer terug in."je ziet er weer zo mooi uit als altijd"fluistert Harry in mijn oor.Alle haartjes in mijn nek gaan ervan recht staan.ik draai me om en glimlach naar hem."kom we gaan naar de andere"pervel ik tegen zijn lippen.ik kus hem en hij glimlacht tegen mijn lippen aan.Ik loop de deur uit en Harry geeft me een slag op mijn kont.ik loop vlug naar de kamer waar iedereen zit en loop naar binnen."eum waneer moeten jullie eigenlijk weg"fluistert Harry ongemakkelijk in mijn oor."oo maar wij moeten vandaag nog niet weg vrijdag pas"gil ik blij.Hij kijkt me glimlachend aan."he jongens raad eens Marry en Loona gaan pas vrijdag weg"roept Harry blij.iedereen krijgt een glimlach op zijn gezicht zelf Louis."oo dat is wel jammer ik moet morgen juist weg"zegt Danielle sip.Ik en marry geven haar vlug een knuffel en we gaan allemaal zitten in een kring."eu Loona had jij daarjuist je lievelings kleedje niet aan"vraagt Marry."ja dat klopt maar we waren gaan wandelen.En er begon een por gevecht tussen ik en Harry en in het park viel ik over een steen en dan viel Harry ook.Maar toen zat er een hond op onze schoot en je kunt het al raden hij heeft geplast op ons"zeg ik waardoor iedEreen het uitproest.Ik zie Harry een lichte blos hebben op zijn wangen."oo Harry liefje je bloost dat is zo cute"pervel ik terwijl ik hem een kusje geef."och get a room"roept Zayn.Ik kijk hem boos aan.Hij kijkt me ondertussen geamuseerd aan."wel Malik ik kan allemaal genante dingen van jouw doorvertellen aan jouw meisje he"roep ik gamuseerd.Zijn gezicht betrekt."dat durf je niet"sist hij."o jawel Malik"zeg ik terwijl ik mijn wenkbrauwen omhoog gaan."ok wat moet ik doen zo dat je het niet zal doen"roept hij."een hele dag ben je de ober van alle meiden hier"gil ik."he en waarom wij niet"roept liam verontwaardigt."omdat jullie al genoeg bediend worden"antwoord ik."waaaaat moet dat"schreeuwt Zayn.Ik knik bloedserieus.Marry schiet in de lach."Marry liefje je laat dat toch niet gebeuren he schat"zegt Zayn smeekend."nou als je hem nog heel laat is het voor mij geen probleem"lacht Marry.Zayn zijn mond valt open."Wat Marry please niet doen"roept Zayn.Ik kijk ze glimlachend aan.”ok wat gaan we doen"kierd niall hyper.We kijken elkaar afwachtend aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.