Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 017 HARRY

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:01

327

1

201



017 HARRY

Harry pov.

"ok wat gaan we nu doen"vraagt Niall afwachtend.iedereen kijkt elkaar afwachtend aan.zelf Louis kijkt een beetje vrolijker."wel ik moet bijna weg dus ik wil een dagje met Liam samen zijn"zegt Danielle veronschuldigend.Iedereen knikt terwijl ze samen opstaan."ok die zijn al weer"weg hoor ik Louis mopelen.ik kijk hem aan en glimlach."wel ik wil gaan eten iemand nog zin"Roept Niall."ik ga wel mee nu Harry mij verlaten heeft"zegt louis met een zielig stemmetje."boobear please stay with me"roep ik.hij schud zijn hoofd en samen lopen ze weg.Lonna grinikt en komt op mijn schoot zitten."laten we naar een fuif gaan"stelt Marry voor."schat het is 12 uur er is geen enkele open"zegt zayn glimlachend."ooo nee dan moeten we eten"roepen Loona en Marry tegelijk."ok dan we laten wel roomservice brengen"zeg ik.Marry huppelt naar de telfoon."hallo ja zouden we roomservice mogen voor 4 personen"zegt ze."ja hallo ik zit hier bij one direction op de kamer dus wat wil je een rechtszaak aan je been"roept Marry.Zayn kijkt me glimlachend aan."tuurlijk 4 pizza’s 2 met salami,1 met hesp en 1 met kip en salami voor kamer 285"zegt ze en ze legt de hoorn neer.Na 10 minuten hoor we geklop op de deur.Marry loopt vlug naar de deur en opent hem.Er staat een meisje in lingerie me met een geile blik aan te kijken."wow als je hoer wil worden dan moet je niet hier zijn maar een paar straten verder"gilt marry.Loona ziet dat het meisje zo kijkt en dus begint ze me uitbundig te kussen."de pizza's"zegt een kille stem.loona laat mijn lippen los en Marry gooit de deur met een klap dicht."wie denkt ze wel dat ze is"mopeld Marry.Ze gaat zitten en pakt meteen een stuk pizza."zo wat is je andere hobby dan dansen"vraagt Zayn."eten gilt Marry met een volle mond.ik pak ook een stuk en draai me om naar Loona."En jij"vraag ik."waar lijkt het op"zegt ze met 4 pizza's in haar handen.Ik kijk haar lachend aan.Wat ben ik toch zo blij met MIJN meisje.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 2 mei 2013 - 19:10:
Omg HAHAhA die vrouw ik ga stuk