Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 018 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:05

183

0

189



018 LOONA

Loona pov.

"nu kunnen we toch gaan fuiven"stelt Marry voor.Iedereen knikt."kom Harry we gaan ons gaan omkleden"gil ik.Hij staat recht en volgt me naar onze kamers.ik ga naar mijn koffer en begin alles uit te pakken.als ik eindelijk een setje heb gevonden.ga ik naar de badkamer.Ik doe de kraan van de douche aan en ga er onder gaan staan voor de 3de keer vandaag.Ik geniet van de warme stralen op mijn huid.Na 5 minuten kom ik er vandaan en begin me om te kleden.mijn haar begin ik te drogen.ik doe een beetje make up op en ga de badkmaer uit."hoeveel keer ga je u nog wassen"zegt Harry geamuseerd."zoveel ik wil"zeg ik.Harry zijn kleren liggen nog op ons bed dus staat hij nog in zijn boxer."wat ga je aandoen"vraagt ik terwijl ik naarhem toe loop.Hij slaat zijn armen om mijn middel en ik leg mijn achterhoofd op zijn schouder."wel ik kan niet kiezen"fluistert hij in mijn oor."eum ik zou die kiezen"zeg ik.Als hij klaar is met zich om te kleden kijkt hij me glimlachend aan.Samen lopen we naar de rest voor een avondje uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.