Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 019 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:05

374

0

212



019 LOONA

Loona pov.

Als we aangekomen zijn in de kamer staat iedreen klaar om te verttrekken."omg Marry wat ben je mooi"gil ik .Ze kijkt me stralend aan."dankje jij bent ook mooi"fluistert ze in mijn oor.Ze gaat naast zayn lopen en ze verstrengelen hun vingers.Ik kijk vertederd toe.Harry komt naast me lopen en slaat zijn arm om mijn middel.Ik ga dichter bij hem lopen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.Hij geeft een kusje op mijn kruin en kijkt weer voor zich."we gaan toch met de auto he mijn voeten gaan anders pijn doen"horen we Danielle klagen."Dan had je niet zo'n hoge hakken moeten aandoen"zegt Niall wijs."het zijn geen Hakken maar pumps en wie mooi wil zijn moet lijden"zegt ze met dichtgeknepen ogen."Ik denk ook wel dat het beter is"zeg ik en Harry knikt."Ok dan we gaan met mijn busje"zucht louis.Ik geef Danielle een high five en we lopen naar de lift.na 10 minuten vinden we er een goed uitziende fuif en louis parkeerd zijn auto."go Party"roept Marry die me om de hals vliegt.Al huppelend rennen we de rij voorbij.De bewaker wil ons eens terug sturen maar als hij de jongens ziet mogen we verder gaan.Een walm van alcohol,drugs en zweet hangt rond in de club."kom laten we dansen" schreeuwt Danielle in mijn oor terwijl ze Marry meetrekt.Op de maat van de muziek zwiepen mijn heupen heen en weer.Plots voel ik twee handen op mijn heupen.Ik draai mijn hoofd een beetje en ik zie dat het Harry is.Ik schuur tegen hem aan en ik draai me om.Ik sla mijn armen rond zijn nek en ik ga dichter tegen hem staan.Juist als we willen kussen geeft Marry me een schotje.Ik sla het achterover.een brandend gevoel komt in mijn keel.Ik begin weer te dansen.Liam komt dan naar me met een blauw drankje."drink op het is heerlijk"roept hij in mijn oor.Ik sla het achterover en in mijn hoofd begint het licht te komen.Al dansen loop ik terug naar Harry.Ik sla mijn arme om zij nek en fluister in zijn oor:"waar waren we weer".Zijn armen slaat hij rond mijn middel en kust me vol passie op mijn mond.Zijn tong gaat over mijn lip voor toestemming.Ik open mijn mond en een tongzoen begint. Plotseling word ik aan de kant geduwd.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.