Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 020 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:06

472

0

189



020 LOONA

Loona pov.

Ik val op de grond en Harry kijkt me bezorgt aan.Hij wil me helpen maar het meisje houd hem tegen.Hij kijkt haar eens aan en zijn ogen worden groot.Ik ga terug recht staan en ze kijkt me arrogant aan."chantalle"fluistert harry."Helemaal van jouw"roept ze.Ze slaat haar armen om zijn nek en begint hem te zoenen.Een steek gaat door mijn hart.Ik draai me om en loop weg.De bewaker kijkt me raar aan als ik zo snel naar buiten storm.Tranen lopen over mijn wangen.Ik begin steeds verder te lopen.Uiteindelijk laat ik me uitgeput op de grond vallen.Waarom gebeurt dit altijd met mij.Mijn eerste vriendje had me ook bedrogen met een vriendin van ik en Marry.Luide snikken verlaten mijn lippen.Ineens voel ik een hand rond mijn plos.Ik kijk op en ik zie het grijnzende gezicht van een zwerver.Ik slaak een gil."laat me los"gil ik."Wat doet zo'n mooi meisje nog zo laat op straat"zegt hij gemeen.Ik begin in het rond te spartelen.Ik gil zo luid als ik kan.Dan voel ik iets branden op mijn wang.Hij kijkt me boos aan."als je stil bent beloof ik dat het geen pijn zal doen"zegt hij.Ik kijk hem wantrouwig aan.Hij trekt me mee en ik begin weer te gillen.Plots zie ik iemand recht op die zwerver aflopen.Hij trekt hem van me af."blijf uit haar buurt of je zal eens wat meemaken"hoor ik Harry dreigend roepen.De zwerver loopt bang weg.Harry draait zich naar me om en zijn ogen zijn rood van het huilen.hij slaat zijn armen om me heen en ik begin te huilen.Dan duw ik hem van me af."wie was chantalle"zeg ik schor.Ik zie Harry moeielijk kijken."dat was mijn ex"zegt hij.Ik kijk hem niet begrijpend aan.Hij pakt mijn hand."Loona je bent een heel speciaal meisje en ik hou zo veel van je.Dat ik van niemand anders kan houden.Jij speelt altijd in mijn hoofd en ik zou willen dat ik nooit met haar samen ben geweest"zegt hij huilend.Ik sla mijn armen om hem heen.Samen zitten we daar te huilen."Loona je moet weten dat ik haar meteen heb weg geduwd en jouw ben gaan zoeken"zegt harry schor."wel dan moet je weten dat ik heel van je hou"pervel ik terwijl ik hem kus."Loona Harry"horen we de rest roepen.Ze komen allemaal onze kant uitgelopen."wat is er gebeurd"gilt Marry.Harry vertelt ze het verhaal.Op het einde vliegen Marry en danielle me om de hals.Zayn komt ook naar me toe gelopen."beloof me dat je altijd voorzichtig doet ok"zegt hij.Ik knik braaf en louis kijkt me gebroken aan.Hij komt naar me toe en begint te huilen.Ik sla mijn armen om hem heen."shhh louis rustig"zeg ik."zouden jullie ons even alleen willen laten"vraag ik voorzichtig.Iedereen knikt maar Harry kijkt een beetje bang."het komt wel goed ik wil gewoon Louis even spreken"zeg ik gerustellend.Hij knikt en loopt samen met de andere al naar het busje.ok wat zou er zijn met louis.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.