Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 021 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:07

427

1

212



021 LOONA

oona pov.

IK draai me om en kijk naar Louis."Wat is er lou"fluister ik.Hij kijkt me aan en er stromen nog meer tranen over zijn wang.IK knuffel hem en ik voel mijn schouder langzamer nat worden.IK duw hem van me af en kijk hem streng aan."je gaat me nu vertellen wat er is"zeg ik.Hij kijkt me moeilijk aan.Hij zucht dan uiteindelijk en knikt."ten eerste mijn zusje ligt in het ziekenhuis van een longontsteking en ik kan haar niet gaan bezoeken.Eleanor is weg en ik hield echt van haar."zucht hij.IK kijk hem medelevend aan."En Er gebeurd zoveel met je ik wil niet dat je iets overkomt Loona"zegt hij terwijl hij mijn hand pakt."ik wil goede vrienden zijn maar het gaat me telkens pijn doen als je iets overkomt dus alsjeblieft wees voorzichtig"fluistert hij en knuffelt me."louis toch had dat dan toch gezegt"zeg ik.Hij droogt zijn tranen en glimlacht."kijk nu heb je zo'n rode ogen ze gaan denken dat ik je geslagen heb"zeg ik lachend."heb je jezelf al eens gezien je lijkt wel een panda"zegt hij met een raar stemetje waardoor ik nog harder moet lachen."och dat is lang geleden"zegt louis als hij zijn arm om mijn middel slaat.Samen lopen we lachent naar de rest.Ze kijken ons verbaasd aan."wat heb je gedaanlouis is al lang niet meer aan het lachen geweest"zegt liam."jah daar met je loona voor heten he wacht eens oja dat ben ik"zeg ik lachend.iedereen lacht mee en we gaan in de auto zitten.Ik leg mijn hoofd op Harry zijn schouder en hij gaat met zijn hand door mijn haar.Marry en Zayn zitten heel klef te doen achteraan.Niall zit bij ze en je hoort hem vaak kreunen."get a room"roept Niall.Ik hoor Marry giechelen en ik ben er zeker van dat Zayn nu Niall boos aankijkt."Louis kunnen we niet wiselen van plaats"vraagt Niall."eum even denken nee"roept louis.Ik hoor Niall hoorbaar zuchten.Na een paar minuten zijn we aangekomen in het hotel.Harry moet me ondersteunen om het hotel binnen te geraken.Liam draagt een slapende Danielle."Wij gaan wel met de lift"zegt Liam en Harry volgt hem.De rest gaat via de trap.Als we in de lift zijn begint mijn moeheid toe te slaan."we zijn er bijna nog even volhouden"fluister Harry in mijn oor.Ik knik en sla mijn armen om zijn middel."je moet weten dat ik nog nooit zo verlieft ben geweest"fluister ik.Een stralende glimlach komt op zijn lippen.We lopen de lift uit en we komen in onze hotelkamer.Harry legt me op bed en doet zijn kleren.In zijn boxer komt hij naast me liggen."slaapwel"zegt hij.Ik mompel nog iets en ik val in slaap.


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 21:57:
le me likes this story!!!