Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 022 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:08

420

1

218



022 LOONA

Loona pov.

"je denkt toch niet dat ik van je hou"roept zijn schelle stem.Ik staar hem bang aan."Niemand houd van je besef dat toch" ik haat je roept harry."zelfs marry houd niet van je"roept hij.Nu zie ik alle jongens hoofdschuddend naast hem staan."we haten je Loona"roept louis."ja je bent een rot kind weet je dat"roept Marry."ja ik zou willen dat ik je nooit ontmoet had"gilt harry en nu staan Chantalle naast hem.Ze kussen elkaar en iedereen begint te lachen.

Gillend kom ik wakker.Harry ligt niet meer naast me.Ik voel de zweetdruppels van mijn voorhoofd afglijden.Harry komt glimlachend binnen maar als hij me ziet gaat zijn blik over in bezorgtheid.Hij snelt naar me toe en neemt me in zijn armen."wat is er liefje"fluistert hij.Tranen stromen over mijn wangen.langzamer komt er een natte plek op Harry zijn t-shirt."vertel wat is er gebeurd had je een nachtmerrie"vraagt hij.Ik knik en snikkend leg ik het hem uit."je weet toch dat dat nooit gaat gebeuren ik hou teveel van je chantalle is verleden tijd"zegt harry maar bij de naam Chantalle krimp ik in elkaar."kom ga je nu maar gaan douchen ik ga hier wachten ik ga niet weg"zegt Harry en geeft een kusje op mijn voorhoofd.Ik sta op en pak een setje uit mijn valies.ik loop de badkamer in.Als ik in de spiegel kijk schrik ik van mezelf.Mijn mascara is heel uitgelopen en ik ben nog nooit zo wit geweest.Eigenlijk voel ik me ook niet echt zo goed.Juist als ik mijn topje wil afdoen komt er een raar gevoel in mijn buik.Ik snel naar de wc pot en voor ik het weet licht er een hele lading overgeefsel in.Ik laat me zakken naast de het toilet en voel 1 streke armen om me heen."gaat het wel"vraagt hij fluisterent.Ik schud mijn hoofd."ik wil niet dat je me zo ziet"zeg ik n wend mijn hoofd af.Ik voel twee vinger onder mijn kin dus kan ik niet anders dan hem aankijken."Loona of je nu ziek bent of niet je blijft even mooi"fluistert hij.Ik sta recht maar zak weer door mijn benen.Harry kan me juist opvangen of ik lag op de grond.ik kijk hem dankbaar aan."dankje"zeg ik en lag mijn hoofd op zijn borstkas.Hij zet me op de wccen begint het bad te vullen.Als het klaar is begint hij me uit te kleden en zet hij me in het bad.Hij wil juist terug weglopen als ik nog vlug roep:"dankje harry voor alles".Hij glimlacht even en gaat de badkamer uit.Ik voel een pijnscheut in mijn buik.Wat haat ik ziek zijn.


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 21:58:
Harry is zoooo sweet!!!