Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 024 HARRY

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:09

342

0

209



024 HARRY

Harry pov.


"Ok ik vrees dat ik slecht nieuws heb"zegt de dokter.Ik snel naar het bed en Pak Loona haar hand vast."ze heeft koorts en ik heb een paar testen gedaan en zo ben ik te weten gekomen dat er iets mis is met je lever"zegt hij in een adem.Loona naast me verstrakt."je zult moeten geopereerd worden en je moet 2 weken langer in londen blijven"zegt hij.Er rolt een traan over Loona haar wang."shhh Loona het komt wel goed"zeg ik terwijl ik mijn armen om haar middel sla."jullie zullen morgen naar het ziekenhuis moeten komen voor de datum en die moet zo snel mogelijk"zegt hij en laat zijn spullen terug in."nog een prettige dag en tot morgen"zei hij en liep weg."jah pretige dag"mompeld Loona."shhh het komt wel goed we zullen er ons samen door slaan misschien is het nu beter als we het gaan vertellen aan de rest"stel ik voor.Ze knikt en droogt haar tranen.samen lopen we naar de kamer."wil iedereen even stil zijn we willen iets zeggen"zeg ik."ga jij het zeggen"zegt ze."wat zeggen ben je zwanger"roept Marry uit.Loona schud haar hoofd en er rolt een traan over haar wang."wel loona heeeft al twee keer overgegeven en de tweede keer zat er bloed bij dus zal ze moeten geopereerd worden morgen moeten we naar het ziekenhuis gaan en Loona moet 2 weken langer blijven"zeg ik in een adem.Marry kijkt van lachend naar boos naar geschrokken."wat meisje is er een dokter gekomen bij jullie ik blijf ook ik ga niet weg zolang Loona niet weggaat"roept Marry.Loona barst in tranen uit en Marry holt naar haar toe."he meisje het komt wel goed je zal er sneller vanaf zijn dan je denkt het komt allemlaal wel goed"fluistert Marry.zayn en Louis rennen ook meteen naar ons."he het komt goed onthou dat ok"zegt Zayn.Ze knikt vaag.op de duur staat iedereen erbij.Na 5 minuten kijkt danielle moeilijk rond."eum sorry hoor maar ik moet nu echt weg"zegt ze.Loona knuffelt haar vlug en samen met Liam loopt Danielle weg.Ik sla mijn arm om Loona en ze begint zacht te snikken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.