Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 025 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:09

228

0

171



025 LOONA

Loona pov.

IK droog mijn tranen en draai me om naar de rest."Ok ik wil echt niet dat ik nu de sfeer verpest heb.Laten we gaan ontbijten"stel ik voor.Bij het woordje ontbijt beginnen de jongens te glunderen.Iedereen stemt in maar Zayn kijkt me moeilijk aan.We lopen de kamer uit en Zayn komt naast me lopen."ben je zeker dat alles wel goed gaat"vraagt hij."ja tuurlijk ik geef wel een gil als ik je nodig heb"zeg ik lachend.Hij kijkt me eerst raar aan maar lacht dan ook.We lopen naar beneden en gaan aan een tafel zitten.Iedereen pakt iets om te eten en concentreert zich daar op.Juist het moment als het stil is begint mijn maag te gromme en iedereen begint te lachen."zullen we straks anders gaan shoppen"stel ik voor.Marry begint meteen te hevig te knikken."waarom ook niet"stelt louis voor.Liam komt er aangelopen maar zijn ogen zijn rood.Hij ploft naast me neer en ik kijk hem medelevend aan."afscheid nemen is zwaar he"fluister ik.Hij knikt en geeft me een knuffel.Ik voel een warme hand op mijn bil.Harry kijkt me lachend aan en ik glimlach terug.Na 5 minuten is iedereen al klaar met eten."ale trage slak"roept marry.Ik kijk haar lachend aan.Dan spring ik omhoog en roep super luid:"Ik ben klaar".marry kijkt me grijnzend aan en lachend lopen we arm in arm het hotel uit.Een leuke namiddag tegemoet.

xxxxx sorry voor het korte stukje


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.