Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 026 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:11

289

2

181



026 LOONA

Loona pov.

we waren nu al ongeveer 2 uur aan het shoppen ne ik had nog niets zelf betaald.Harry betaalde alles.ik liep al met 20 zakken rond
.Harry komt naast me loop en glimlacht."kom eens mee" fluistert hij in mijn oor.ik volg hem en hij haalt een ketting uit."o my god Harry het is prachtig"fluister ik.hij kijkt me glimlachend aan."het is voor te tonen dat ik van je hou"zegt hij.Ik sla mijn armen om zijn nek en begin hem pasievol te kussen."wat gebeurd er hier"horen we een zware stem zeggen.geschrokken draaien we ons om.Er komt een lach op mijn gezicht te staan als ik zie dat het liam is."och gij stouterik"zeg ik lachend."en vind je het mooi"vraagt hij.ik knik."wacht hoe weet je dat"vraag ik."je denkt toch niet dat Harry dat helemaal alleen deed"zegt hij lachend.Ik kijk naar Harry en zie hem blozen."oo zo cute ge bloosd"zeg ik.samen lopen we terug naar de rest."oo my god zo mooien ketting"roept marry ik kijk haar glimlachend aan.Plots word ik geduwd in mijn rug en ik val met een smak op de grond.hoog gegil van meisjes galmt door mijn oor.Ik voel een voet op mijn arm en een op mijn bil.Een gil verlaat mijn mond.Harry kijkt me bezorgt aan en wurmt zich tussen de fans door.Als hij bij mij is helpt hij me recht enwe lopen een beetje verder.Een misselijk gevoel overspoeld me.Ik ga zitten en steek mijn hoofd tussen mijn benen."loona alles goed"hoor ik Niall roepen.Ik knik en wil terug recht staan maar ik knal terug op de grond met mijn hoofd.harry probeert me vast te pakken maar het lukt niet."Harry sinds waneer ben jij er drie keer"fluister ik.Hij kijkt me bang aan.Ik kijk nog eens rond .Maar dan komt alles zwart.


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 22:01:
ik wil ook zo iemand als harry!!! maar als hij zo beroemd is als Harry, tja, dan laat maar zitten...


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 22:20:
omg zo erg ma wel mooi gesgreven x