Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 027 HARRY

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:12

289

1

197



027 HARRY

Harry pov.

Ik kijk Haar huilend aan waarom gebeurd dit altijd met Haar.Nadat ze in elkaar zakte heb ik meteen het ziekenhuis gebeld.Ze ligt hier nu al 2 uur en ik begin echt de hoop op te geven."Kom op Harry de moet niet opgeven ze heeft je nodig je moet sterk blijven"zegt Marry.Ik knik en veeg mijn tranen weg.Ik pak haar hand en geef er een kusje op."ik moet sterk blijven voor jou"fluister ik.5 minuten later komen de jongens bezorgt binnen gerent."he er moge maar twee mensen mee"roept een meisje achter ze.Ze kijken Haar aan maar lopen dan toch terug naar buiten.Marry kijkt me lachend aan.Een flauwe glimlach speelt rond mijn lippen.Ik kijk weer naar loona en ik zie haar ogen knipperen."loona"fluister ik.Ze opend haar ogen en glimlacht."hey"zegt ze schor."ik haal een dokter"zegt Marry.Meteen als ze buiten is komt Zayn binnen rennen.Hij loopt met alle geweld naar de andere kant van het bed.Er stond juist en stoel ik zie hem erover struikelen."Zayn jij klungel"roept Loona.Hij komt blozend bij haar toe en knuffelt haar.De deur gaat open en de dokter van vanmorgen komt binnen.Zijn gezicht staat verrast."loona was het he"zegt hij.Loona knikt."ik heb een plaats kunnen vrijmaken jij wordt morgen geopereerd en je blijft vannacht slapen"zegt hij.Ze kijkt hem verschrikt aan."maar het goede nieuws is dat je dan achter je operatie maar 1 dag moet blijven"zegt de dokter.Haar gezicht klaart een beetje op."maar je moet dan wel twee weken in Londen blijven he"zegt hij.Ze knikt en hij loopt weer weg."Marry zal waarschijnlijk ook wel blijven"zegt Zayn.Ik knik en alle jongens komen binnen gelopen en Marry.Loona krijgt allemaal vragen naar haar hoofd gesmeten."please een beetje rustiger"roep ik.Iedereen neemt plaats en elk om de beurt vragen ze iets.Het zijn net kleine kinders.


Reacties:


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 22:18:
prachtig x