Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 028 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:13

276

2

175



028 LOONA

Loona pov.

"wat zal er eigenlijk precies gebeuren"vraagt Louis."eum wel ze zullen iets doen aan mijn lever denk ik"zeg ik twijfelend.Harry had ze alles verteld van dat ik moest overgeven.Marry kijkt me met kleine oogjes aan.Als onze ogen kruisen glimlacht."asljeblieft Marry ga slapen je kan ieder moment slaap vallen. De rest ook ga naar huis ga slapen"zeg ik."eu ik niet"roepen Harry en Marry tegelijk.Ze beginnen te lachen maar kijken elkaar dan nijdig aan."jij gaat niet bij Loona slapen ze heeft rust nodig.Er staan twee uitschuif zetels dus we slapen wel daar"zegt marry.Harry knikt dan maar moeilijk."Ik ga eerst op zoek naar een toilet haal niets in je hoofd styles"roept ze en dan is ze weg.Ik kijk Harry lachend aan."Als ze slaapt kom ik wel bij je liggen"zegt hij geruststellend.ik knik en kijk hem glimlachend aan.Hij geeft een kus op mijn voorhoofd en loopt naar de zetels."ok hopelijk blijven ze heel"hoor ik Harry mompelen.Ik schiet in de lach."harry wees toch een beetje voorzichtig he"zeg ik."jaja Honey"zegt hij waardoor ik een beetje bloos."omg Ik heb Loona styles zien blozen"roept Harry."Styles"vraag ik hikkend van het lachen.Hij kijkt me nep beledingd aan."i'm sorry honey ik zal het niet meer doen"zeg ik.hij glimlacht en doet verder.marry komt huppelend binnen."ok laten we slapen"gilt ze.ze gaat in haar bed liggen.harry geeft me een pasievolle korte kus en gaat ook gaan liggen.na 5 minuten hoor ik marry haar gesnurk.Plots staat Harry naast me ik schuif op en hij komt naast me liggen."He styles jij gaat terug in je bed"roept Marry slaperig.harry staat zuchtend op en loopt weg.na 20 minuten vole ik twee sterke armen om mij heen en ik val in een diepe slaap.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 2 mei 2013 - 20:18:
OMG HAHAHAHA

Ik hou van dat laatste stukje van Marry !


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 22:17:
oo zo erg