Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 029 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:14

390

2

200



029 LOONA

Loona pov.

Ik word wakker door een kus op mijn voorhoofd.Ik doe mijn ogen open en Harry kijkt me glimlachend aan."goodmorning babe"zegt hij hees.Ik voel me lichtjes bloozen."hey honey"zeg ik."zenuwachtig"vraagt hij.Ik knik en leg me dichter tegen hem aan."harry ik wil iets aan je kwijt"zeg ik."wat bedoel je"vraagt hij.ik moet iets vertellen".Hij knikt als teken datik mag beginnen met vertellen."harry ik ken je misschien nog niet zo lang maar hat voelt alsof we elkaar al jaren kennen.Ik hou enorm veel van van je.je bent mijn alles en ik wil nooit meer kwijt. I LOVE YOU YOU HARRY STYLES"zeg ik. Ik kijk op en zie tranen in zijn ogen staan."i love you to en ik wil je ook nooit meer kwijt"fluistert hij.ik plant mijn lippen voor even op zijn lippen.harry staat op en loopt naar Marry haar bed."Boeh"roept hij.haar ogen gaan verschrikt open."och ik haat je Harry styles"kruent ze."i nowe"zegt hij lachend.er komt een verpleegster binnen."Hallo Loona ben je wakker"vraagt ze.Ik knik."het spijt me maar je mag niets eten"zegt ze.mijn maag begint te grommen en ik wrijf er zielig over."je mag wel een beetje water drinken"zegt ze lief terwijl ze me een beker geeft.Als ik het op heb trekt ze aan mijn bed en hij komt in beweging.ik draai mijn hoofd.ik glimlach met tranen in mijn ogen naar Marry en Harry."Wacht"hoor ik zijn prachtige stem roepen.De verpleegster draait haar om."Zou ik asljeblieft mee mogen ze is gewoon zo danig bang"zegt hij.ze twijfelt even maar knikt Dan toch.hij pakt mijn hand vast en loopt mee.We komen in de operatie kamer. ik moet op een ander bed gaan liggen.Ze prikt met een spuit in mijn arm.Er glijd een traan langs mijn wang."shh het komt wel goed"fluister Harry.ik kijk hem lachend aan."i love you Harry"fluister ik voor het zwart komt.


Harry pov.

"i love you Harry"fluistert ze en dan vallen Haar ogen dicht.Ik draai me om naar de verpleegster en loop samen met ze weg."dankjewel dat ik mee mocht"zeg ik."och dat is niet erg ik snap het wel jonge liefde"zegt ze lachend.ik lach mee en loop terug naar de kamer en zie Marry en Zayn op bed zitten."hoe gaat het met ze"vraagt Marry.Ik knik wat afwezig en ga zitten.Ik pak mijn mobiel en ga op twitter.
realHarryStyles@ I love a special girl."Harry het komt wel goed met haar"fluistert Marry.Ik knik en sluit mijn ogen.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 2 mei 2013 - 21:58:
Bhut zijn twitter is @harry_Styles :o


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 22:03:
supersweet!!!!