Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 030 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:14

296

1

178



030 LOONA

Loona pov.

Langzaam open ik mijn ogen.Het beeld is eerst wazig."kijk ze opent haar ogen"hoor ik een practige stem zeggen.Ik knipper een paar keer met mijn ogen en zie dan Harry me lachend aankijken.Ik schrik als zijn ogen rood zijn van het wenen."Ik haal een dokter"roept Marry.Een pijnscheut gaat door me heen.Ik krimp in elkaar van de pijn."is alles goed"vraagt Harry bezorgt.Ik knik en lach zachtjes om zijn bezorgdheid."Hallo Loona is alles goed"vraagt de verpleegster weer.Ik knik even."zeg maar Babette"zegt ze vriendelijk.ik glimlach."wat is er precies gebeurt"vraagt Harry.ik kijk hem niet begrijpend aan."wel tijdens de operatie heb je 3 bloedingen gehad dus moet je een dagje langer blijven voor de zekerheid"zegt Babette.Een luide zucht verlaat mijn lippen."voor de rest is alles goed verlopen.Straks zal ik nog even komen kijken"zegt ze en loopt weg.Ik staar naar de plaats waar ze juist stond."nu moet ik een dag langer wachten om mee naar jou appartement te gaan"zucht ik."i nowe loona"fluistert Harry."Harry" vraag ik.Hij knikt."heb je echt om mij zitten wenen"vraag ik.Hij bloost lichtjes maar knikt dan."ik was echt bang om je te verliezen"fluistert hij nu."oo Harry thats so sweet"fluister ik terug.Hij glimlacht."waar is ze"."ik wil ze zien"."laat ons door".Hoor ik allemaal stemmen zeggen.Harry zucht en doet de deur open.Alle jongens vallen neer op de grond.Marry stapt lachend over ze."wie kon er hier niet wachten"zegt ze lachend.Als ze lij ziet lacht ze."hey hoe is ie meis"vraagt ze.Ik knik en lach even naar mijn beste vriendin."je ziet er al beter uit"fluistert ze."dankje hoe gaat het met jouw en Zayn"vraag ik.ik zie dat ze bloost dus ik begin te fluiten."shht voor Louis het hoort"zegt ze."VOOR IK WAT HOOR"gilt hij in haar oor."eum niets"zegt ze."dat zij en Zayn een koppel zijn"zeg ik vlug.Ik zie Louis zijn gezicht opklaren."aha"zegt hij.Marry kijkt hem wantrouwig aan.


Reacties:


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 22:17:
ooh prachtig