Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 031 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:15

285

1

181



031 LOONA

i hoop dat het niet al te saai is he xxx

loona pov.

" Louis"zegt ze met een raar stemmetje.Hij kijkt Haar eng lachend aan."Ok Louis stop nu maar ik vind het nu ook eng"zeg ik.Hij blijft gewoon zo kijken.Marry begint te gillen en springt achter zayn zijn rug.Hij kijkt even wie er achter zijn rug zit en glimlacht dan.Hij gaat in een vrededigde houding staan.Louis trekt een pruillipje."whiiii nu heb ik niemand om te pesten nu jij hier ook ligt"zegt hij nep boos.Ik kijk hem raar aan."Louis be normal"zeg ik.Hij schud zijn hoofd."Dat kan ik niet ik ben nu eenmaal zo"zegt hij doodserieus.Ik schiet in de lach."Louis doe normaal"gil ik lachend.Babette komt weer binnen en glimlacht vriendelijk.Iedereen is meteen stil.Harry loopt naar mij en pakt mijn hand vast."ik heb goed nieuws voor je"zegt ze terwijl ze knipoogt.Ik knik dat ze verder kan gaan."door dat alles goed gaat mag je morgen om 10 uur al naar huis gaan"zegt ze.ik sla mijn hand voor mijn mond."ooodat is zoooo tof"gil ik.Harry geeft een kusje op mijn hoofd en glimlacht."ik weet maar ik moet weer gaan daag tot vanavond"zegt ze en weg is ze.Ik glimlach hyper naar iedereen."Ik ga eten zeggen Marry en Niall tegelijk.Ze schieten in de lach en iedereen loopt mee Behalve harry.Ik neem Mijn gsm en typ het nummer van mijn thuis in."hallo met ine"hoor ik de stem van mijn moeder zeggen."mam het is ik"zeg ik.ze lacht even."en is alles goed verlopen met de operatie"vraagt ze."ja nu nog twee weken en ik ben weer van jou"glimlach ik."ja das waar. Maar beloof me dat je Harry dan aan mij voorsteld"."jaja hij zal zeker eens afkomen beloof ik ze hebben die tijd juist vrije tijd"zeg ik."ah das goed maar ik moet nu weg i love you"zegt ze."love you to".


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 22:06:
voor de duidelijkheid, je verhaal is NIET saai. ABSOLUUT NIET. NEVERNOOIT NIET SAAIOWITZ.