Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 032 MARRY

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:16

536

1

189



032 MARRY

Marry pov.

Ik loop al hupelend samen met Niall naar de kantine.In de kantine aangekomen kijk ik in twee helder blauwe ogen.Ik schrik me dood en loop een stukje achteruit."gaat het"fluistert Zayn.Ik knik die ogen wilde ik nooit van mijn leven meer zien."ik ga even naar het toilet"zeg ik.Mijn stem klinkt trillend maar Zayn knikt dan.Ik loop zo snel ik kan naar het toilet en duw de deur open.Met een harde smak valt hij tegen de deur.Een dame kijkt me geschrokken aan.Ik ren een hokje in en sluit de deur.Stille snikken verlaten mijn lippen.waarom hem?Waarom moet ik juist hem zien na al die jaren was ik over hem heen.



Ik zit tv te kijken als de voor deur met een harde smak openvalt.Ik draai met mijn ogen.Hij is weer thuis hoor ik ben zeker dat hij weer dronken is.We woonden juist twee maanden samen toen hij zijn job verloor dus gaat hij nu iedere dag op café.Na een tijdje is hij mij beginnen slaan.en nu verbied hij mij om nog buiten te komen behalve school is het enigste waar ik nog naartoe mag gaan.mijn moeder zei nog dat hij niet het perfecte vriendje voor ik was.Hij is vijf jaar ouder.Nu versta ik waarom ze het niet graag heeft.maar ik was te naief.Ik ben 15 hij 20. "aha mijn meisje is er ook weer"zegt hij gemeen.wat me doet opkijken."wat kan ik anders"mompel ik."wat zei je daar"zegt hij streng."niets niets"zeg ik vlug.Hij gaat naast me zitten.Hij begint me te kussen in mijn nek."stop ik wil het niet"zeg ik.Hij negeert het en doet door."please max stop"zeg ik nu luider.Hij begint met zijn handen me overal te tasten.Ik duw ham weg en geef hem een slag ik zijn gezicht.Hij kijkt me woedend aan.Hij slaat in mijn gezicht een branden gevoel gaat over mijn kaak.HIj duwt me op de grond en begint te schoppen.pijnlikke gillen verlaten mijn mond.HIj trekt mijn t-shirt af en en draait me op mijn rug.ik kijk even achter me en mijn ogen worden groot.Hij haalt een zweep tevoorschijn en lacht gemeen.Ik draai mijn hoofd weer en sluit mijn ogen.Een luide gil verlaat mijn lippen als ik een brandend gevoel voel op mijn rug.Zo gaat het door tot ik histyrisch zit te wenen.Hij draait me om en begint me weer ruw te kussen.Ik laat het maar toe want veel bewegen kan ik ook niet meer.Hij scheurt mijn topje van mijn lichaam.Een spoor van kusjes laat hij achter op mijn buik.Ik begin lichtjes te huilen.Hij doet mijn broek uit.Hij wil juist mijn slipke uitdoen als de bel gaat.ik zie dit als een kans en geef hem een knietje.Hij grijpt kreunent naar zijn kruis.ik spring recht en ren de trap op met hem achter me aan."blijf liggen slet"schreeuwt hij.Ik sluit de badkamer deur en ga snikkend op de wc bril zitten.HIj loopt de trap af waarschijnlijk voor de deur open te doen.Ik pak mijn gsm en tik het nummer van loona in."hij heeft me weer geslagen"snik ik."meisje toch dit kan niet meer ik kom naar je toe"zegt ze."nee dan word hij kwaad"fluister ik."wie zegt dat ik alleen ben"zegt ze.Een beschermend gevoel valt over me."ok is goed"zeg ik knikkend.Hopelijk kan ik ooit weer normaal leven want hij heeft mijn leven verpest.


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 22:07:
och arme, dat is echt zo zielig