Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 033 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:17

515

1

238



033 LOONA

Loona pov.

Marry komt al huilend binnen."Marry wat is er"vraag ik geschrokken."I-ik h-he-eb Max g-g-ezien i-n d-de kantine"zegt ze stotterend.Ik sla mijn hand voor mijn mond."weet je het zeker"vraag ik.ze knikt."ok wat is hier aan de hand"vraagt Harry naast me.Oja ik was vergeten dat hij er nog was."Mag ik het vertellen"vraag ik aan Marry.ze knikt."wel 2 jaar geleden toen Marry 15 was had ze een vriend max hij was 20.Haar Mama was er niet blij mee maar Marry trok zich er niets van aan.toen ze nog maar een maand samen waren gingen ze al gaan samen wonen.Hij verloor zijn baan en ging dan elke dag op café gaan drinken.zelfs als hij niet dronkig was sloeg hij haar.Iedere keer als hij haar had geslagen belde ze mij.Ze mocht het huis niet uit behalve voor school.Het is eens geweest dat ze weer belde ik was zo danig kwaad dat ik de politie belde en samen met mijn broer. die toen een oogje had op Marry en mijn lief die ik toen had.Het is dan een heel gevecht geweest en hij moest voor 2 jaar in de gevangenis.En nu staat hij hier weer"eindig ik mijn verhaal.Harry kijkt me geschokt aan.Hij snelt naar Marry en pakt haar vast."wat hij heeft gedaan mag niemand ooit nog doen bij jouw jij bent daar te lief,te braaf en te mooi voor.Marry niet denken dat je minder bent want ik ben blij datik je ken als beste vriendin"zegt Harry.Ze knikt.Zayn komt binnen maar als hij Marry haar gezicht ziet loopt hij naar haar toe."wat is er gebeurt marry kijk me aan"zegt hij wanhoopig.Ze kijkt hem in de ogen aan en vliegt hem om de nek."oh Zayn"snikt ze.Hij kijkt me wanhoopig aan.Ik vertel hem het verhaal."en nu staat hij hier weer"eindig ik het verhaal voor de tweede keer.Zijn ogen staan woedend."wat als ik dat ventje te pakken krijg he dan"sist hij.Marry legt haar hand op zijn schouder.Zijn ogen verzachten meteen.De deur gaat open en iedereen komt lachend binnen.Iedereens gezicht veranderd waneer ze Marry haar gezicht zien.Voor de derde keer vertel ik het verhaal.Op het einde van mijn vertelling gaat de deur open.En daar staat hij met een grijns op zijn gezicht.Een gil verlaat Marry haar lippen.Iedereen kijkt hem boos aan."ga weg je hebt al genoeg schade aangericht"sis ik."aaah Loona nog altijd even lief als vroeger"zegt hij vrolijk.ik kijk hem raar aan.Ik ga recht gaan zitten."oei wat heb je nu toch weer gedaan mijn Loonabeertje"zegt hij lief."Loonabeertje"herhaal ik met opgetrokken wenkbrauwen.Hij zet een stap dichter bij marry dan gaat alles snel.ik spring het bed uit.Ik wankel even maar storm dan op hem af."Loona"schreeuwt harry.Ik sta voor Max en kijk hem woedend aan."wat jij Marry hebt aangedaan vergeef ik je nooit"sis ik."weet je ik had jouw moeten kiezen jij hebt meer pit"zegt hij gemeen.Ik hap naar adem."ze is al bezet"zegt Harry terwijl hij zijn arm rond mijn middel slaat."oo val je op die krullebol"zget hij.Zijn blik gaat van mij af en hij kijkt naar Marry."je bent wel mooi geworden hoor marry"zegt hij.Ze begint hysterisch te huilen.Zayn houd haar beschermend vast."ah heb je ook al een liefje".


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 22:09:
wat een klootzak is die max