Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 034 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:18

326

0

207



034 LOONA

loona pov.

"nou ik ben weer weg he"zegt hij.Ik knik."blijf maar weg"sis ik.Hij kijkt me geschokt aan."ik heb ook gevoelens hoor"sist hij kwaad.Harry zijn greep verstrakt.Ik kijk naar boven en ik zie dat harry strak voor zich uitstaart.Ik draai me om."hey droomertje alles ok"vraag ik lief.Hij kijkt naar me en er verschijnt een lach op zijn gezicht.ik lach en geef hem een kus op zijn wang."eum ik voel me niet zo goed ik ga even naar het toilet"zget Marry afwezig."moet ik meegaan"vraag ik.ze schud haar hoofd.Ze loopt de kamer uit.10 minuten later is Marry nog niet terug."shit jongens waar is Marry ze is nog niet terug"schreeuw ik.Ik loop voor de tweede keer uit mijn bed.Ik loop de gang en zie even zwarte vlekken voor mijn gezicht.Ik loop naar de toiletten.Ik smijt de deur open."Marry"gil ik."please zeg iets"zeg ik.Ik hoor niets."shit"pervel ik."Waar is ze"roept Zayn die plots voor me staat."Ik weet het niet"zeg ik in paniek."Ok iedereen opsplitsen"zegt hij.Dat laat ik me geen twee keer zeggen.ik loop zo snel ik kan de gang uit."oo shit Marry doe me dit niet aan"fluister ik.Ik kom bij een bergingsruimte en smijt de deur open.Ik zie alleen kussens en kuisgerief.ik loop verder en zie plots Marry haar blonde haar waperen."Marry"gil ik.Ze draait haar om en max loopt naast Haar.Ze kijkt me bang aan.Ik begin te lopen maar plots voel ik een steek in mijn buik.Een gil verlaat mijn mond.ik zak door mijn knieën.Ik bijt op mijn lip om niet nog meer te gillen.Ik word omgedraaid en ik zie Marry haar bange gezicht."shht het omt goed"fluistert ze terwijl er tranen over haar wangen stromen.Ik zie max ook bezorgt kijken.Ik grijp naar mijn buik.Marry rukt haar blik van mij los en kijkt naar mijn buik.Ze slaat haar hand voor haar mond.Ik kijk naar mijn buiken zie door mijn ziekenhuiskleedje een rode plek.Een pijnlijke gil verlaat mijn mond.ik voel het wazig komen voor mijn ogen."Loona"hoor ik Harry nog roepen en dan word alles zwart..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.