Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 035 HARRY

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:18

292

1

206



035 HARRY

ik hoop dat het mooi is ik heb bijna moeten huilen bij dit stukje xxx

harry pov.

Ik hoor Loona gillen en ik kijk Zayn geschrokken aan.We beginnen allebei te lopen.Als we om de hoek komen zie ik haar op de grond liggen."Loona"schreeuw ik.Ik zie max staan en woede borrelt in me op."ze viel plots gillend neer"snikt Marry.Ik kijk naar loona haar levenloze lichaam.Een bloedplek valt me op bij de plaats van haar buik."en wat doe jij hier"zegt Zayn dreigend tegen max."eum eum i-ik"stotterd hij."hij wilde me meenemen"snikt marry."Als jij nog een keer in loona of Marry haar buurt komt dan ga je er niet goed van zijn"sis ik.hij kijkt me geschrokken.ik loop naar Loona.Tranen glijden over mijn wang.ik hef haar op en begin te lopen.onderweg kom ik babette tegen."harry wat is er gebeurd"zegt ze geshokd."ze was uit haar bed gelopen en ik denk dat haar wonde open is gegaan"zeg ik in paniek.ik leg haar op het bed en Babette loopt in volle snelheid weg.Ik laat me langs de muur naar beneden zakken.Waarom gaat in mijn leven altijd alles verkeerd.ik heb zo'n schrik dat ik ze kwijtraak.ik hou teveel van haar.ik zou het voor heel de wereld kunnen uitschreeuwen hoeveel ik van haar hou.Alles aan haar is zo beautiful.haar ogen zijn zo mooi blauw.Haar haar zo mooi bruin.Toen ik haar voor het eerst zag.Schooten mijn ogen leterlijk uit mijn oogkassen.ze is echt mijn alles ik zou niet kunnen leven zonder haar."en waar is ze nu"zegt Zayn.verward kijk ik op."ze zijn aan haar bezig"zeg ik gebroken.Marry begint meteen te snikken."ik heb iedereen een bericht gestuurd.ik knik."Harry zou niet beter zijn als Je even gaat slapen.Ik knik.ik ga liggen in het overige bed dat we hier speciaal hadden laten zetten.ik ga liggen en sluit mijn ogen.Dromend over mijn loona in een wereld waar we samen gelukkig zijn zonder zorgen.


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 3 aug 2012 - 22:12:
dit is echt zo zielig!! ZE MAG NIET DOOD GAAN, OK?? ik weet dat je dit verhaal al af hebt maar als ze dood gaat mag je alles weer opnieuw gaan typen zodat ze weer leeft, ok?? deal??? haha, just kidding. maar ze moet wel blijven leven en lang en gelukkig leven met Harry