Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 036 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:19

390

0

181



036 LOONA

LOONA POV.

We zijn nu al een week verder en vandaag mag ik naar huis.Popelend zit ik op het bed met mijn voeten bengelend over de rand.Om de seconde kijk ik naar de klok het is nog 5 minuten en Harry is hier.Ik had een bloeding gehad door me teveel optejaagen en ik had zitten lopen wat nog niet mocht.Ik gehoord van Marry dat Harry er kapot aan was.Nu zie ik het nog een beetje in zijn ogen.de deur vliegt open en Harry kijkt me met een grijns aan.Ik spring van het bed en loop naar hem toe."Hello honey"zeg ik terwijl ik mijn armen om zijn nek sla.Hij glimlacht naar me.Ik plant mijn lippen op de zijne en een heerlijk gevoel raast door me heen."kom we zijn weg dan kun je mijn kamer zien"zegt hij.ik knik heftig en pak mijn tas.ja Marry had kleren komen brengen om dat ik niet meer in zo"n saai ziekenhuiskleedje wou rondlopen.Ik haak mijn arm in die van Harry en samen lopen we naar de uitgang.Harry doet zijn capuchon vlug op.We lopen naar het busje en Louis kijkt me glimlachend aan."hey louis"zeg ik blij."HALLO" roept hij hyper.Ik kijk hem raar aan."jij bent echt niet normaal"zeg ik lachend.naast me grinikt Harry."het is toch waar"gil ik.Harry knikt maar als Louis hem waarschuwend aankijkt schud hij zijn hoofd."Nee loona het is niet waar"zegt hij.Ik kijk hem nep boos aan.Als we het appartement aankomen spring ik uit de auto en ren naar binnen.ik zie een deur waar alles jongens namen opstaan dus ik klop op de deur.Zayn doet open en ik huppel vrolijk naar binnen.ik loop meteen door naar de kamer.maar ik blijf bij alles wel staan om eens te kijken.Ams ik de eerste duer opendoe zie ik Liam liggen slapen dus ik sluit de duer weer."Zayn"gil ik.Hij komt geschrokken aangelopen."waar is Harry zijn kamer"vraag ik lief.Hij wijst een duer aan en ik ren ernaar toe.ik open de duer en mijn mond valt leterlijk open."wauw"fluister ik."is het mooi"fluistert hij in mijn oor waardoor de haartjes in mijn nek rechtop gaan staan.ik knik.ik ga op het bed liggen en hij komt naast me liggen.hij slaat zijn arm om me heen en opeens voel ik me moe worden.Een gaap verlaat mijn mond.harry grinikt even maar ik schenk er geen aandacht aan.Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sluit mijn ogen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.