Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 037 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:20

317

0

190



037 LOONA

LOONA POV.

Knipperend open ik mijn ogen.Ik kijk glimlachend naar Harry die aan het slapen is.Zijn mond is een beetje open wat hem nog schattiger maakt dan hij al is.Ik geef een kus op zijn wang en Harry knippert met zijn ogen.Hij doet zijn ogen open en glimlacht naar me."zo zou ik wel elke ochtend willen wakker komen"zegt hij.ik lach en nestel me wat dichter tegen hem."harry"vraag ik."ja"."weet je dat ik van je hou"vraag ik weer.ik kijk omhoog en zie hem knikken."ja dat weet ik"zegt hij lief.Ik geef hem een kus op zijn lippen en leg me weer neer."i love you loona"fluistert Harry."me to"zeg ik.Mijn maag begint te grommen en ik schiet in de lach."kom koekiemonster we gaan eten"zegt Harry speels.Als ik op de klok kijk zie ik dat het al 4 uur in de namiddag is."wow hebben we zo lang geslapen.Ik ga vanacht niet meer kunnen slapen"zegt ik.Harry knikt.ik huppel vrolijk de woonkamer in."loona"."marry"."Ik heb je gemist"gilt ze weer."ik ook"gil ik en we geven elkaar een knuffel.De rest kijkt ons geamuseerd aan."wat"vragen we tegelijk.de rest schiet nu in de lach."Nou ik heb honger"zeg ik terwijl ik naar de keuken loop."ik ook"schreeuwen Marry en Niall tegelijk.ik doe de koelkast open en kijk kiskeurig.ik neem wat kaas en doe de koelkast terug toe.ik neem een boterham en doe er mijn kaas op.Als ik klaar ben met eten neem ik mijn pijnstillers in.ik wacht 5 minuten tot ik eht voel werken.ik ren terug naar de woonkamer en kijk geamuseerd toe hoe Harry en louis elkaar aan het uitdagen zijn."is het leuk"vraag ik.harry kijkt naar mij en Louis ziet dat als een kans en rent op hem af.Harry valt met een smak op de grond.Ik ren naar Louis en begin hem te kietelen.ik kijk naar Marry en ze staat op en begint ook Louis te kietelen.Die giert het uit van het lachen.Och wat hou ik toch zo van mijn vrienden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.