Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 039 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:21

211

0

173



039 LOONA

Loona pov.

Als ik op de klok kijk zie ik dat het al 18 uur is."ooo gaan we pizza bestellen"vraag ik.Iedereen knikt en ik loop huppelend naar de telefoon.Ik geef de bestelling op en draai me om.Ik zie dat iedereen me aanstaart."eum hello guys"zeg ik ongemakkelijk.Louis krijgt een smsje en zijn gezicht klaart op."Loona mijn zusje is uit het ziekenhuis"zegt hij vrolijk.We lopen in nep slow moiten naar elkaar toe.En we geven elkaar op het einde een knuffel.De rest kijkt ons geamuseerd aan.De deur valt met een klap toe en Danielle staat daar met haar koffers en tranen in haar ogen.Ik ren naar haar toe en knuffel haar."Shh wat is er"vraag ik.ze zet haar koffers neer en loopt al mankend naar de zetel en gaat op Liam zijn schoot zitten."wat is er"vraagt liam."wel we waren aan het oefenen omdat rihanna vanavond moest optreden en ik ben uitgegleden.En omdat dit al mijn tweede keer is dat ik mijn voet heb pijn gedaan.Heeft mijn manager mij gedumpt"zegt ze al snikkend.Met grote ogen kijk ik haar aan."wat een ass"zeg ik boos.Marry knikt."hij gaat hier echt spijt van krijgen"sist loona.Liam wrijft geruststellend over haar rug.Hij staat recht en loopt weg met Danielle in zijn armen."we zullen even praten"zegt hij en loopt weg.ok dat was raar.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.